10 Labākās e-sporta derību vietnes šajā valstī: Indija
Laipni lūdzam aizraujošajā eSports derību pasaulē Indijā, kur stratēģija satiekas ar aizraušanos. Pēc manas pieredzes izpratne par populāru spēļu, piemēram, Dota 2 un Counter-Strike, dinamikas izpratne var ievērojami uzlabot jūsu derību panākumus. Tā kā eSports aina turpina pieaugt, palielinās arī iespējas veikt apzinātas likmes un baudīt potenciālās atlīdzības. Šeit es dalīšos ar visaugstāk novērtētajiem derību pakalpojumu sniedzējiem, kas īpaši rūpējas par Indijas spēlētājiem, piedāvājot konkurētspējīgas izredzes un unikālas funkcijas. Neatkarīgi no tā, vai esat pieredzējis derību dalībnieks vai tikai sākat darbu, jūs atradīsit vērtīgu ieskatu, lai orientētos šajā dinamiskajā nozarē un maksimāli izmantotu savu derību pieredzi.

Visaugstāk novērtētie e-sporta bukmeikeri šeit: Indija
Tiešsaistes kazino operatori arī ir devuši lielu ieguldījumu azartspēļu popularitātes pieaugumā Indijā. Iesācējiem tie piedāvā tūkstošiem dažādu azartspēļu iespēju, tostarp sporta derības, virtuālās kazino spēles, dzīvās spēles un spēļu automātus, kā arī daudzas citas.
Esporta derības ir viena no visstraujāk augošajām iespējām. Citi veidi, kā kazino operatori veicina azartspēļu izaugsmi, ietver ienesīgu bonusu piedāvāšanu, vienkāršu maksājumu iespēju nodrošināšanu un efektīvu mārketinga kampaņu vadīšanu.
Tiešsaistes esporta derības strauji attīstās Indijas tiešsaistes spēļu arēnā. Tirgotājiem pastāvīgi meklējot labākās e-sporta derību vietnes Indijā, bukmeikeru skaits, kas aptver e-sporta notikumus, turpina pieaugt.
Esporta derību vēsture Indijā
e-sporta derības Indijā ir salīdzinoši jauns. Tomēr, kā jau minēts iepriekš, tas joprojām aug straujā tempā. Sākumā tiešsaistes platformu skaits, kas piedāvā eSporta derības Indijā, ir pieaudzis līdz tūkstošiem. Tas ir tāpēc, ka Indijas spēlētāji tagad var piekļūt starptautiskajiem tiešsaistes kazino, kas piedāvā e-sporta derību tirgus. Lielākā daļa no tām padara to vēl ērtāku, ļaujot veikt darījumus, izmantojot vietējo valūtu, neskatoties uz to, ka vietnes ir starptautiskas.
Azartspēļu vēsture Indijā
Daudzi eksperti apgalvo, ka azartspēles Indijā aizsākās 7300. gadā pirms mūsu ēras. Tas galvenokārt ir balstīts uz to, kas aprakstīts slavenajā mitoloģiskajā Ramajanas stāstā, kurā minēti azartspēļu kauliņi un dēļi. Stāsts ataino arī pozitīvu attieksmi pret azartspēlēm, norādot, ka sabiedrībā tās bija vispārpieņemtas. Mahabharat, kas sarakstīts ap 3200. gadu pirms mūsu ēras, ir aprakstīta diezgan negatīva attieksme pret azartspēlēm. Vēstures eksperti apgalvo, ka azartspēles varēja kļūt nekontrolējamas, kad tika rakstīts Mahabharat, un tās sabiedrībā nebija vispārpieņemtas.
Neskatoties uz Mahābhāratā attēloto negatīvo attieksmi, azartspēles Indijā turpināja dominēt. Piemēram, budisti izmantoja Vibhitaka koku riekstus kā kauliņus 300. gadu sākumā pirms mūsu ēras. Spēle ar nosaukumu Passa tika ieviesta vēlāk, kad astragali nomainīja kauliņus. Turklāt indieši arī sāka spēlēt azartspēles ar dzīvniekiem. Šādas azartspēles ietvēra derības uz aunu cīņām un gaiļu cīņām. Tas vēlāk pārauga derībās par zirgu sacīkstēm.
Esports mūsdienās Indijā
Jaunākā azartspēļu vēsture Indijā nozīmē pāreju no tradicionālām azartspēlēm uz modernām tiešsaistes iespējām. Tas notika deviņdesmito gadu vidū un beigās pēc tam, kad internets nonāca publiskajā domēnā. Tolaik ļoti maz cilvēku zināja par tiešsaistes azartspēlēm. Valdība arī noteica lielus nodokļus tiešsaistes kazino operatoriem, kas viņus atturēja no darbības. Bija vajadzīgi vairāki gadi un Eiropas un Amerikas ietekme, lai popularizētu tiešsaistes azartspēles šajā valstī.
Sporta derībām bija visnozīmīgākā loma tiešsaistes azartspēļu popularizēšanā Indijā. Tas jo īpaši attiecas uz kriketu, kas līdz šim joprojām ir populārākais sporta veids valstī.
Būtiskas izmaiņas azartspēļu vēsturē Indijā
Viena būtiska izmaiņa azartspēļu industrijā Indijā nesenajā vēsturē notika 1867. gadā. Tas bija tad, kad likumā tika pieņemts Publisko azartspēļu likums. Likuma rezultātā gandrīz visi kazino tika slēgti, jo lielākā daļa azartspēļu un loteriju kļuva par nelikumīgām. Tomēr bizness turpināja zelt pagrīdē. Pēc neatkarības iegūšanas 29 dažādiem Indijas štatiem tika atļauts pašiem pārvaldīt azartspēles. Rezultātā azartspēles dažos štatos tika legalizētas, lai gan ar daudziem noteikumiem.
Esporta derību nākotne Indijā
Pašlaik eSporta derības veido aptuveni 5% no visiem tiešsaistes azartspēļu veidiem, kas ir nozīmīgi, ņemot vērā to, cik tās ir salīdzinoši jaunas salīdzinājumā ar tradicionālajiem tirgiem. Eksperti prognozē, ka dažu gadu laikā procentuālais daudzums vairāk nekā trīskāršosies. Viņi arī sagaida, ka eSporta derības galu galā kļūs par populārāko tiešsaistes azartspēļu tirgu. Tas ir tāpēc, ka eSporta pasākumi ir uzticami, jo parasti tos vismazāk ietekmē dabas notikumi, kā tas tika pierādīts COVID-19 pandēmijas kulminācijas laikā. Arī e-sporta derības ir diezgan jautras.
Arī e-sporta derību nodrošinātājiem būs nozīmīga loma izaugsmē Indijā. Iesācējiem viņi, visticamāk, ieviesīs vairāk derību iespēju, piedāvās vairāk jaunu un novatorisku spēļu un sniegs ienesīgus piedāvājumus, lai piesaistītu vairāk spēlētāju. Tehnoloģiju uzlabošana un lielāka piekļuve internetam arī veicinās e-sporta izaugsmi Indijā.
Vai kazino Indijā ir likumīgi?
Indijas juridiskais statuss azartspēļu jomā ir diezgan sarežģīts. Pirmkārt, azartspēles katra valsts pārvalda neatkarīgi. Tas nozīmē, ka azartspēles dažos štatos tiek uzskatītas par likumīgām, bet citos par pilnīgi nelikumīgām. Valstīs, kur azartspēles ir nelikumīgas, arī sodi par pārkāpumu ir atšķirīgi. Valstīs, kur azartspēles nav aizliegtas, piemēram, Sikkimā un Goā, ir vairāki ierobežojumi attiecībā uz spēlēm.
Saskaņā ar 1867. gada Azartspēļu likumu visi tajā laikā pastāvošie azartspēļu veidi ir tehniski nelikumīgi, izņemot štatus, kas ir oficiāli pieņēmuši neatkarīgu štatu likumus, lai tos legalizētu. Tomēr attiecībā uz e-sporta tiesību aktiem ir dažas neskaidrības. Tas galvenokārt ir tāpēc, ka nav pieņemts likums, kas īpaši aizliedz pilsoņiem piedalīties e-sporta derībās Indijā. Tas jo īpaši attiecas uz e-sporta likmēm no kazino, kas atrodas ārpus valsts.
Indijas valdība arī nevēlējās sodīt tos spēlētājus, kuri veic derības uz e-sporta pasākumiem. Daudzi pilsoņi, tostarp no štatiem, kur azartspēles ir aizliegtas, jau daudzus gadus ir spēlējušas azartspēles eSportā, un neviens konkrēts gadījums šajā jautājumā nav izcēlies.
Derības Indijā
1867. gada Publisko azartspēļu likums
Šis akts bija centrālais likums, kas pārvaldīja visus Indijas štatus, kad parlaments to pieņēma. Saskaņā ar likumu azartspēļu operāciju vadīšana vai vadīšana par tām bija nelikumīga. Par šādu rīcību paredzēts sods ar naudas sodu vai brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim mēnešiem. Likums arī aizliedza pilsoņiem apmeklēt jebkādas azartspēļu mājas. Sods par azartspēļu telpu apmeklēšanu ietvēra arī naudas sodu vai brīvības atņemšanu uz laiku līdz vienam mēnesim.
1955. gada balvu izsniegšanas akts
Indijas parlaments pieņēma šo likumu 1955. gadā, lai ierobežotu visas azartspēļu darbības, kurās kā laimests tika piešķirtas balvas. Likums aizliedza visus konkursus, kuros par uzvaru skaitļu, attēlu, krustvārdu mīklu, mīklu vai alfabēta konkursā tika piedāvāta balva vairāk nekā 1000 rūpiju apmērā.
2000. gada Informācijas tehnoloģiju likums
Valdība ieviesa šo aktu, lai kontrolētu kiberdarbības, uz kurām Indijā neattiecas neviens iepriekš spēkā esošais likums. Tomēr aktā nebija pieminēti tādi vārdi kā derības vai azartspēles, atstājot to brīvu interpretācijai tiesām. Šis jautājums vēl ir jāturpina izskatīt vai pārskatīts, tādējādi radot nepilnības tiešsaistes solītājiem, lai darbotos saskaņā ar likumu. Tiešsaistes azartspēles Maharaštras štatā ir īpaši aizliegtas saskaņā ar Bombejas derību likumu.
1974. gada Telanganas štata spēļu likums
Lielākā daļa Indijas štatu prasmju spēles uzskata par likumīgām. Tas tā nav Telanganā un Arunačal Pradešā, kas atbilst Telanganas štata spēļu likumam. Šis akts atzīst, ka prasmju spēles ir nelikumīgas.
1976. gada Goa, Damana un Diu azartspēļu likums
Šis akts legalizēja vairākus azartspēļu veidus piecu zvaigžņu viesnīcās un ārzonas kuģos. Likums arī pakļāva ieviešanu dažādiem nosacījumiem, piemēram, vienreizēju un periodisku nodevu maksāšanu.
2005. gada Sikimas azartspēļu likums
Šis akts padarīja Sikimu par otro Indijas štatu, kas legalizēja azartspēles. Likums dod iestādēm pilnvaras atļaut azartspēļu darbības noteiktās dienās vai licencēt azartspēļu namus pēc saviem ieskatiem. Likums arī legalizēja interneta azartspēles.
Citi nozīmīgi tiesību akti un politikas, kas regulē azartspēļu nozari Indijā, cita starpā ietver 2007. gada Maksājumu un norēķinu likumu, 1963. gada Karnatakas policijas likumu un 1977. gada J&K publisko azartspēļu likumu.
Indijas spēlētāju iecienītākās spēles
No simtiem dažādu pieejamo esporta spēļu dažas konkrētas Indijas šķiet populārākas nekā citas. Tas jo īpaši attiecas uz profesionāliem maksātājiem. Daži no popularitāti veicinošiem faktoriem ir ienesīgas balvas, jautrības faktors un spēļu piedāvāto derību iespēju skaits. Tālāk ir norādītas dažas populāras e-sporta spēles Indijā.
Counter-Strike: globāla ofensīva
Šī vairāku spēlētāju pirmās personas šāvēja spēle ir bijusi viena no populārākajām e-sporta spēlēm kopš tās izlaišanas 2012. gadā. Tā palīdzēja diezgan būtiski mainīt ainavu Indijā, jo tā darbojās kā vārti daudziem indiešiem, lai atklātu daudzās viņiem pieejamās esporta spēles. izbaudīt.
Dota 2
Dota 2 ir tiešsaistes vairāku spēlētāju kaujas arēnas spēle, ko spēlē divas komandas ar pieciem spēlētājiem katrā pusē. Spēle ir diezgan izplatīta Indijā, jo tā ļauj draugiem sadarboties, lai uzvarētu pretiniekus. Arī Dota 2 turnīros parasti piedāvā ļoti ienesīgas naudas balvas, piesaistot daudzas komandas no Indijas un daudzām citām valstīm. Tas lielā mērā veicina spēles popularitāti.
Spēlētājs Unknown Battlegrounds
Šī eSport spēle ir plaši izplatīta ikdienas Indijas spēlētāju vidū. Vienlaikus var spēlēt līdz 100 spēlētājiem. Spēlētāji tiek izmesti uz kartes, un katrs cenšas būt pēdējais, kas paliek uz kartes, lai uzvarētu spēli. Tam ir vairāk nekā 30 miljoni aktīvo lietotāju Indijā.
Maksājuma veidi Indijā
Bankas kartes
Bankas kartes ir Indijas populārākais maksāšanas veids, jo īpaši debetkartes un kredītkartes. Bankas karšu lietošana parasti ir samērā vienkārša, jo tajā ir jāievada tikai derīgas kartes dati un jāautorizējas darījums. Tomēr bankas kartes parasti tiek izmantotas tikai noguldījumiem.
Mobilā banka
Mobilā banka ir vēl viena populāra maksājumu alternatīva Indijā. Tas parasti tiek darīts, izmantojot dažādu banku nodrošinātās banku lietotnes. Izmantojot lietotnes, spēlētāji var veikt darījumus jebkurā laikā un vietā, izmantojot savas mobilās ierīces.
Indijā ļoti populāri ir arī mobilie maki. Lietotāji var saistīt mobilos makus ar kredītkartēm vai debetkartēm, lai palīdzētu ielādēt kontu. Pēc tam viņi var ērti pārskaitīt naudu uz mobilo maku un no tā. Dažas no mobilā maka izmantošanas priekšrocībām salīdzinājumā ar banku kartēm ietver ātrāku apstrādes laiku un iespēju pieprasīt naudas izņemšanu no tiešsaistes kazino.
Aadhaar iespējota maksājumu sistēma (AEPS)
AEPS attiecas uz banku modeli, kas ļauj veikt sadarbspējīgus finanšu darījumus tiešsaistē mikro bankomātā vai tirdzniecības vietā, izmantojot jebkuras bankas biznesa korespondentu, bet izmantojot Aadhaar autentifikāciju. Maksājuma veids ir pieejams tikai Indijā.
Nestrukturēts papildu pakalpojuma datu maksājums (USSD)
USSD Payment ir inovatīvs mobilo maksājumu pakalpojums, kas ļauj lietotājiem veikt maksājumus bez interneta savienojuma. Tas izmanto nestrukturētu papildpakalpojuma datu kanālu, kas ļauj veikt maksājumus pat izmantojot pamata mobilo tālruni. Šī iespēja ir ļoti ērta tiem, kam Indijā ir nepietiekamas bankas.
FAQ
Vai tiešsaistes derības Indijā ir likumīgas?
Tiešsaistes derības ir likumīgas tikai noteiktos štatos. Dažādos štatos, kur tiešsaistes derības ir likumīgas, ir arī dažādi noteikumi par tiešsaistes derību iespējām, ko var izmantot likmju veicēji.
Vai vietējo valūtu var izmantot, veicot derības starptautiskajos kazino?
Dažas no Indijas labākajām e-sporta derību vietnēm ļauj Indijas spēlētājiem izmantot Indijas rūpiju kā valūtu visiem derību darījumiem, tostarp starptautiskajiem kazino. Tas nodrošina, ka spēlētājiem nav jāuztraucas par valūtas maiņas kursiem.
Vai e-sporta derības Indijā ir populāras?
Indijā un kopumā visā pasaulē e-sporta derības joprojām ir augšanas stadijā. Tas joprojām ir salīdzinoši jauns, salīdzinot ar parastajām sporta derībām un kazino spēlēm, piemēram, spēļu automātiem. Tomēr tai ir visaugstākais popularitātes pieauguma temps, kas ir labs rādītājs, ka nākotnē tas, visticamāk, būs viens no populārākajiem derību tirgiem.
Kā spēlētājam vajadzētu izvēlēties labāko e-sporta derību vietni?
Izvēloties e-sporta derību vietni, spēlētājiem ir jāņem vērā vairāki faktori. Tie ietver dažādas piedāvātās eSporta spēles, norēķinu iespējas, reputāciju un lietotājam draudzīgumu. Spēlētāji var arī pārbaudīt uzticamas kazino ranžēšanas vietnes, lai iegūtu papildu norādījumus.
Saistītās ziņas
