N1 Bet un partneri piedāvā unikālus piedāvājumus

Ziņas

2022-09-01

N1 partneru grupa, N1 Bet mātesuzņēmums, paziņoja par uzvarētāju savā jaunajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu "Mystery Drops". Piedāvājot iespēju laimēt ienesīgu banku, akcija sniedz spēlētājiem dubultu prieku, spēlējot Slot Hunter. 

N1 Bet un partneri piedāvā unikālus piedāvājumus

Spēles laikā spēlētāji vienlaikus piedalās balvu izlozēs. Ar unikāliem, vienreizējiem piedāvājumiem uzņēmums turpina uzlabot esport derību iespējas. Kā nozares pionieris tas radoši pielāgo reklāmas, lai tās atbilstu kultūrām visā pasaulē. Kā jaunāks sporta totalizators N1 Bet piedāvā līdzīgas akcijas, lai piesaistītu klientus.

Piedāvājot spēlētājiem trīs līmeņus, tostarp Major, Grand un Mega, progresīvās balvas uzvarētājiem piešķir reālu naudu. Akcijas laikā spēlētāji var laimēt pat 500 000 eiro. N1 Partners sāka akcijas, izmantojot tiešsaistes kazino darbības. Līdz šim uzvarētāji ir saņēmuši vairāk nekā 2500 dažādas balvas plkst tiešsaistes esporta derību vietnes uzņēmuma portfelī, piemēram, Fight Club un N1 Bet. Akcijas turpina attīstīties, jo uzņēmums piedāvā stimulus esport derību vietnēs un citās vietnēs, piemēram, Slot Hunter.

Slotu mednieks

Slot Hunter Casino piedāvā aizraujošus saviļņojumus iesācējiem un pieredzējušiem derību slēdzējiem. Sākot ar maskētiem bandītiem līdz tematiskām spēļu automātiem, uzņēmums piedāvā dažāda veida spēles. Bonusi un akcijas piesaista spēlētājus piedalīties kazino plašajā spēļu aktivitāšu kolekcijā labākajās esporta derību vietnēs. Piedāvājot sagaidīšanas bonusu un lojalitātes balvas, Slot Hunter izmanto kazino spēļu iespējas, lai saglabātu spēlētāju interesi. Tās ir asa sižeta filmu tēmas un klasiskie augļu ruļļi, kas patīk spēlētājiem ar dažādu pieredzi.

Par N1 Partners Group

N1 Partners Group ir spēļu nodrošinātājs, kas piedāvā dažādas augstas kvalitātes tiešsaistes derību vietnes un produktus. Uzņēmuma portfelī esošie zīmoli ietver tādus labi cienītus kazino kā fight Club, N1 Bet un Joo Casino.

Uz jautājumu, akcijas uzvarētājs entuziastiski atzina, ka ir pārsteigts par uzvaru. Viņš plāno iegādāties velosipēdu aprīkojumu, lai vestu savu dēlu velotūrē.

N1 Partners Group ātri vien sirsnīgi apsveica uzvarētāju. Jaroslavs Laptevs ir produktu galvenais vadītājs un plāno izdalīt papildu balvas, lai apbalvotu klientus, kuri spēlē.

Psiholoģija aiz kazino akcijām

Tā kā tiešsaistes azartspēles kļūst arvien populārākas, eksperti novērtē, kā reklāma ietekmē spēlētājus. Akcijas un stimuli var palielināt vēlmi likt likmes uz azartspēlēm un izraisīt azartspēļu problēmas. Lobēšanas grupas apgalvo, ka reklāmai ir nozīme cilvēku skatījumā uz azartspēlēm visā pasaulē. 

Elegantās reklāmas, kurās attēloti skaisti cilvēki, kuri laimē miljonus, izceļ azartspēles, lai pārdotu loterijas biļetes un kazino spēles. Saskaņā ar šo grupu teikto, atkārtota reklāma un veicināšanas veicināšana ir izraisījusi plašu atzinību spēlēm, kuras cilvēki kādreiz uzskatīja par ātras iedzīvošanās shēmām. Kazino akciju pretinieki augstu vērtē tradicionālās vērtības, piemēram, izglītību, atbildību, smagu darbu un neatlaidību.

Spēļu nozares vadītāji aizstāv reklāmas mārketingu, norādot, ka reklāma nekad neuzsver negatīvismu un ka kazino bizness ir izklaide un fantāzija. Piedāvājot izmērāmu un reālu atlīdzību, N1 Bet un citi N1 Partners Group kazino norāda uz saprātīgu apņemšanos nodrošināt atbildīgu reklamēšanu.

Sociāli atbildīgas reklāmas atspoguļo klientu aizsardzības un prakses kodeksu ievērošanas modeli. Lai gan kazino reklāmas jau sen ir centušās normalizēt azartspēles, reklāmas un akcijas bieži izraisa atkarību izraisošu uzvedību. Cienījami zīmoli pārskata reklamēšanas politikas, lai nodrošinātu paraugprakses ieviešanu.

Atbildīga reklāma

Loto-Quebec piedāvā vienu labas reklāmas prakses piemēru. Pēc uzņēmuma reklāmas pārskatīšanas tas integrēja svarīgas mārketinga un reklāmas politikas. Šeit ir dažas uzņēmuma prakses:

  • Saskaņā ar mārketinga politiku uzņēmums aizliedz visas pārlieku agresīvās reklāmas, noraida akcijas, kas piesaista nepilngadīgus spēlētājus, kā arī atturas no jauniešu iecienītu pārstāvju izmantošanas. Turklāt uzņēmums atsakās reklamēties programmās, kuru mērķauditorija galvenokārt ir nepilngadīgie.
  • Uzņēmums uzsver izredzes, lai nodrošinātu, ka spēlētāji ir informēti par iespējām uzvarēt. Loto-Quebec īpaši pievērsās šim jautājumam, kuras grupas cenšas veicināt atbildīgāku reklāmu saistībā ar azartspēlēm.
  • Rādot televīzijas reklāmas, kurās raidlaiks tiek veltīts, lai brīdinātu spēlētājus par azartspēļu briesmām un veicinātu palīdzības līnijas, uzņēmums veicina atbildīgas azartspēles.
  • Uzņēmuma politika arī aizliedz mērķēt uz noteiktām grupām, reklamējot produktu. Piemēram, uzņēmums apturēja momentloterijas produktu, kas ķīniešu kopienas pārstāvjiem nepatika. Sabiedrības dalībnieki nevēlējās redzēt atsauci uz tradicionālajām paražām spēles popularizēšanā. Respektējot sabiedrību, vadītāji izvilka reklāmu.

N1 unikālā akcija

N1 Partners Group integrē daudzfunkcionālu agregatoru, lai veicinātu reklāmas projektus, kas ļauj uzņēmumam izstrādāt unikālas balvu izlozes kampaņas. Lietotāji var piedalīties, spēlējot tiešsaistes kazino spēles, vienlaikus piedaloties balvām. Ja spēlētājs uzvar vienu no trim kampaņas līmeņiem, ieskaitot galveno, grand vai mega, viņš aiziet ar ienesīgu džekpotu. 

Piedāvājot progresīvas balvas, veicināšanas stimuls piesaista nozīmīgu jaunu un lojālu kazino spēlētāju dalību. Ieviešot atbildīgas reklāmas, kazino var palīdzēt radīt izklaidējošu pieredzi, vienlaikus ievērojot atbildīgas reklamēšanas politikas.

Jaunākās ziņas

EnergyCasino Esports derību ziņas
2022-09-29

EnergyCasino Esports derību ziņas

Ziņas