support
Kā es varu sazināties ar Nomini?
E-sporta totalizatoru vietnes Nomini klientu apkalpošanas sistēma sastāv no vairākiem kanāliem un augsti kvalificētiem darbiniekiem, kas vienmēr labprāt palīdzēs atrisināt visas problēmas, kas var rasties, izmantojot viņu pakalpojumus. Ir pieejamas arī daudzvalodu iespējas, tādējādi visiem derību slēdzējiem ir viegli uzdot savus jautājumus.
Ir divi galvenie kanāli, pa kuriem varat sazināties ar Nomini:
- E-pasts, izmantojot support-en@nomini.com
- Tiešraides Čats
- Tālrunis: +35627780669
Tiešraides tērzēšanas iespēja ir pieejams 24 stundas diennaktī, un ar to jūs varat saņemt tūlītējas atbildes. Runājot par e-pasta maršrutu, Nomini pretendē uz atbildes laiku 45 minūtes, kas nav slikti salīdzinājumā ar citiem konkurentiem.
Ir arī FAQ sadaļa, taču tā var būt diezgan tukša, salīdzinot ar dažām lielākām eSporta derību vietnēm. Derību veicējiem varētu būt labāk sazināties pa e-pastu vai tiešraides tērzēšanā, lai uzzinātu savas bažas un jautājumus.
Atbalstītās valodas
Tāpat kā galvenajā Nomini tīmekļa vietnē, arī atbalstītās klientu apkalpošanas valodas ir dažādas.
Šīs ir lieliskas ziņas pirkšanas devējiem, jo bažas un jautājumus vislabāk var izteikt pazīstamā valodā. Liela valodu izvēle, ko izmantot klientu apkalpošanas iestatījumos, palīdz samazināt apstrādes laiku un pārpratumus un novērš sliktu klientu pieredzi derību slēdzējiem.
Atbalsta klientu atbalsta valodas ir:
- čehu
- somu
- franču valoda
- vācu
- ungāru
- itāļu valoda
- norvēģu
- poļu
- portugāļu
- krievu valoda
