Uzņēmumu vada Sems Mathews kā valdes priekšsēdētājs, bet Wouter Sleijffers ir izpilddirektors. No otras puses, bijušais Fnatic CS: GO zvaigzne Patriks "cArn" Sättermon kļuva par galveno spēļu vadītāju 2012. gadā.
Gadu gaitā Team Fnatic ir izmantojusi savas stratēģiskās partnerattiecības, lai virzītu savu zīmolu, radot e-sporta leģendas, e-sporta profesionālu aprīkojumu un nostiprinot e-sporta kultūru visā pasaulē. Uzņēmums ir sadarbojies ar citiem populārākajiem zīmoliem, tostarp AMD, Hisense, OnePlus, Twitch, BMW, LeTou, PCSpecialist, Monster Energy un Jack Link's. Iepriekš FNC ir sponsorējis arī SteelSeries un pat MSI.
Lai gan Team Fnatic sāka darboties kā mazs zīmols pirms vairāk nekā divām desmitgadēm, tā ir viena no vērtīgākajām esporta komandām. 2020. gada ziņojumā Forbes tika lēsts, ka tā vērtība ir aptuveni 120 miljoni USD, kas katru gadu rada aptuveni 16 miljonus USD.
Fnatic eSports
Mūsdienās Team Fnatic ir vairāku divīziju eSporta komanda, kas piedalās vairāk nekā septiņās divīzijās. Līdz šim organizācija ir nopelnījusi vairāk nekā 17 miljonus ASV dolāru, un tai pieder rekords par 3. skatītāko Rietumu e-sporta komandu 2020. gadā. Team Fnatic ir slavena esporta komanda, kurai sociālajos medijos ir vairāk nekā 33 miljoni sekotāju, un tas noteikti ir jārēķinās.
FNC iesaistījās aktīvajā e-sportā 2006. gadā pēc World of Warcraft (WoW) komandas iegādes. Sarakstā bija Vo0, TooGood un Ztrider, trīs no tā laika labākajiem spēlētājiem. Trio izcēlās visās augstākā līmeņa sacensībās un izcīnīja trīs titulus. Nākamajā gadā Fnatic izveidoja DotA komandu un ātri kļuva par vienu no visstraujāk augošajiem eSporta zīmoliem, pievienojot vairākas citas visaugstāk novērtētās esporta nodaļas.