Laukumā ir iezīmētas vietas, kur spēlētāji var pabraukt garām savām automašīnām, lai palielinātu ātrumu. Ātruma palielināšana tiek izmantota, lai ievērojami palielinātu automašīnu veiktspēju, un tā var sniegt spēlētājam daudzas priekšrocības spēlē.
Rocket League tika izlaists kā Supersonic Acrobatic RPBC modifikācija. Psyonix izstrādāja kaujas automašīnas. Viens no Psyonix mērķiem bija panākt, lai nereālās automašīnas justos jautri vadīt, nekaitējot reālismam.
Pēc Battle-Cars izstrādes Psyonix mēģināja pārdot spēli kādam izdevējam kā futbola spēli ar raķešu darbināmām automašīnām, taču tie nesaņēma nekādu interesi no visiem izdevējiem. Pēc tam viņi izvēlējās paši publicēt spēli PlayStation tīklā, gandrīz bez mārketinga.
Spēle tika lejupielādēta vairāk nekā divus miljonus reižu. Tomēr studija to uz brīdi atstāja, lai strādātu pie citiem projektiem. Pārējie projekti palīdzēja iegūt līdzekļus, kas vēlāk tika ieguldīti Battle-Cars, lai tas būtu veiksmīgs.
Rocket League izstrāde, kas nāca no Battle-Cars projekta, sākās 2013. gadā un izmaksāja aptuveni divus miljonus dolāru. Daži pielāgojumi, kas veikti, lai pārveidotu Battle-Cars par Rocket League, ietvēra kadru ātruma palielināšanu no 30 līdz 60, lai padarītu to piemērotu jaunākai aparatūrai.
RL eSports
Pēc atbrīvošanas no Raķešu līga, tas kļuva salīdzinoši populārs dažādās straumēšanas platformās, tostarp Twitch. Pirmā Raķešu līgas čempionāta sērija notika 2016. gadā, un tās naudas balva bija 55 000 USD. Tas guva vairāk nekā miljonu dolāru ieņēmumus, pārdodot spēļu kosmētikas preces un kastes. Līdzekļi galvenokārt tika izmantoti citu sacensību pasākumu finansēšanai, kā rezultātā pieauga spēles kā eSporta popularitāte.