Lai gan e-sporta derību vietnēs ir pieejams vairāk nekā ducis videospēļu, CS: GO ir viens no dominējošajiem spēkiem. Saskaņā ar statistiku no Narus Advisors LLC un Eilers & Krejcik Gaming publikācijas, CS: GO derības ieņem otro vietu e-sporta likmju apjoma ziņā, veidojot 29% no kopējām eSporta likmēm.
Counter-Strike: globāla ofensīva, plaši pazīstams kā CS: GO, ir iespaidīgs vairāku spēlētāju pirmās personas šāvēja AAA nosaukums, ko izstrādājuši un publicēja Valve un Hidden Path Entertainment. Izlaists 2012. gadā, tā ir ceturtā daļa no Counter-Strike sērijas.
Šai spēlei ir vairākas jaunas ekstras, kas to atšķir no tās priekšgājēja. Spēlei ir jaunas kartes, jauni varoņi, jauni spēles režīmi, jauns ieroču komplekts, maču funkcijas un konkurētspējīgas prasmju grupas.
CS: GO spēlēs ir divas puses, teroristi un terorisma apkarošanas pārstāvji. Abas puses iesaistās cīņās, mainot puses. Spēles mērķis ir atkarīgs no režīma. Daži no mērķiem ietver vietas nodrošināšanu, bumbu neitralizēšanu, ķīlnieku glābšanu un ķīlnieku sagūstīšanu.
Runājot par spēles režīmiem, CS: GO ir 9; Konkurētspējīga, gadījuma, bīstamības zona, Wingman, Deathmatch, ieroču kursi, bruņošanās sacīkstes, nojaukšana un lidojošais skaitītājs. Demolition — spēles režīms, kas ietver bumbas defūziju, ir vispopulārākais no diviem klasiskajiem režīmiem.
Pēc izlaišanas CS: GO saņēma sirsnīgu uzņemšanu. Videospēļu kritiķi slavēja izstrādes komandu par spēles plūstošo spēli un uzticību sērijai. Arī spēles mehānika, grafika un skaņa ir ievērojami uzlabojušies, piedāvājot spēlētājiem reālismu un iedziļināšanos kaujas laukā.
Tomēr arī šai videospēlei bija liela daļa nīdēju. Konsoles un datora versijās bija atšķirības funkcijās. Tas ir kaut kas tāds, kas dažiem faniem neliecināja par labu.