Deviņu pastāvēšanas gadu laikā organizācijai ir vairākas nodaļas visā esport nozarē. Viņi parasti iekļūst dažos nosaukumos un no tiem izkļūst pēc vajadzības. Viņu klātbūtne ir jūtama Overwatch un League of Legends, kur viņiem ir franšīzes komandas. Citas nefranšīzes komandas darbojās saskaņā ar zīmols Cloud9 ietver Call of Duty, Battle Royale, Apex Legends, Fortnite, Halo, Dota 2, Hearthstone, Counter-Strike, Valorant, Smite, World of Warcraft un Teamfight Tactics.
Profesionāli vadītajā organizācijā vienmēr ir daudz spēlētāju, kas ienāk un iziet. Viņiem ir akadēmija, lai nepārtraukti izdalītu jaunus talantus. Daži no populārākajiem vārdiem viņu profesionālajā sarakstā ir Skadoodle (Tyler Latham), N0thing (Jordan Gilbert), Stewie2k (Jakey Yip), EternaLEnVy (Jacky Mao), autimatic (Timothy Ta) un b0ne7 (Pittner Armand). Tie ir labākie spēlētāji un galvenie pelnītāji sarakstā, kurā ir vairāk nekā 100 spēlētāju un populārākās esporta komandas. Uzņēmums spēlētājiem maksā vairāk nekā 1 600 000 USD gadā.
Izaugsme un paplašināšanās
Pirmās LoL nodaļas tūlītējie panākumi mudināja Cloud9 paplašināties uz citām nodaļām. 2014. gadā viņi pievienojās Smite esports. Viņi 2014. gadā izveidoja deviņas jaunas nodaļas. Iekšējo problēmu dēļ 2014. gadā tā tika likvidēta, taču 2015. gadā tā tika atjaunota. 2015. gadā tika nodibināta organizācija Vainglory, kas ir galvenais skārienekrāna sporta veids. Organizācija tika reģistrēta 2016. gada septembrī, kļūstot par pašreizējais Cloud9 Esports, Inc.
Šīs izaugsmes rezultātā Cloud9 kļuva par slavenu e-sporta komandu ar vairāk nekā miljonu fanu, kas pavadīja kopā 15 miljonus stundu, sekojot tērpa spēlētājiem. Tīrais efekts bija sponsoru pieplūdums. 2017. gadā korporācija guva labumu no 28 miljonu dolāru finansējuma no Aleksa Ohanjana, Hantera Pensa un Craft Ventures.
The Raķešu līga nodaļa tika izveidota 2017. gadā. Riot Games ziņoja, ka Cloud9 nodrošināja LoL čempionāta sērijas spēļu automātu par aptuveni 10 miljoniem ASV dolāru tajā pašā gadā. Nozīmīgās partnerattiecības ar Red Bull 2018. gadā nodrošināja, ka Cloud9 spēlētāji cita starpā noslēdza Red Bull krekliņus. Viņi arī saņēma 50 miljonus ASV dolāru citā finansējuma kārtā. Viņi nodibināja 30 000 kvadrātpēdu lielu galveno mītni un apmācību bāzi Losandželosā, kā rezultātā viņi saņēma esporta uzņēmuma MVP vērtējumu no Forbes. Uzņēmuma vērtība 2020. gadā bija 350 miljoni USD.