Spēles popularitātei pieaugot un e-sporta derību ainai attīstoties, bija neizbēgami, ka bukmeikeri, sporta totalizatori un wow eSports derību vietnes savā derību piedāvājumā sāka iekļaut Warcraft 3.
Kad esat nolēmis likt likmes uz Warcraft, jums būs jāatrod pareizā e-sporta derību vietne tai likmei, kuru plānojat veikt. e-sporta derības tagad ir pieejamas arvien vairāk tiešsaistes azartspēļu vietņu, sākot no tradicionālajiem bukmeikeru birojiem līdz specializētām e-sporta derību vietnēm.
Likmes uz videospēlēm var šķist atšķirīgas no tradicionālajām sporta derībām, taču, kad jūs pieradīsit pie eSporta, jūs redzēsit, ka likmes uz e-sporta darbību ir tas pats, kas derības uz futbolu, basketbolu vai zirgu skriešanās sacīkstēm.
Tātad, kā jūs veicat e-sporta likmi un kā laimējat likmi? Tas ir tas pats, kas izdarīt un vinnēt tradicionālo likmi. Izvēlieties jūs interesējošo eSport derību tirgu un pārbaudiet eSporta izredzes lai pārliecinātos, ka tas jums ir piemērots.
Lielā eSporta derību priekšrocība ir tā, ka tās ir interaktīvākas ar kopienām, tiešraides straumēšanu, statistiku, sociālajiem medijiem un citiem labākajiem eSporta bukmeikeru pakalpojumiem, padarot videospēļu likmes par tik lielisku derību pieredzi.
Kāpēc Warcraft ir populārs?
Warcraft 3 guva milzīgus panākumus, un īsā laikā kopš izlaišanas tas pārdomāja tiešsaistes vairāku spēlētāju videospēles. Spēle tika pārdota miljoniem eksemplāru, izveidojot kulta statusu un ļoti lojālu fanu bāzi. Kad spēle ienāca e-sporta konkurences jomā, tā radīja virkni populāru turnīru un zvaigžņu spēlētājus.
Tā kā e-sporta derību tirgū ir tik daudz ievērojamu spēļu, bukmeikeri Warcraft 3 ir nedaudz ignorējuši, lai gan profesionālo turnīru pasākumi turpinās gandrīz katru gadu dažādās vietās visā pasaulē.
Savukārt Blizzard zina, kā atdzīvināt vecu klasiku. Tā kā Warcraft 3 popularitāte mazinājās, Blizzard nolēma iedvest spēlei jaunu elpu. Warcraft 3: Reforged, klasiskās spēles vizuāli uzlabota un atjaunināta versija, tika izlaista 2020. gadā.
Interneta kopiena
Spēle bija īpaši populāra Ķīnā, Dienvidkorejā, Vācijā, Zviedrijā un Japānā. Miljoniem cilvēku visā pasaulē skatījās tādus turnīrus kā Electronic Sports World Cup, World Cyber Games, World eSports Games, International eSports Festival un World Series of Video Games. Un spēle neaprobežojās tikai ar profesionālajām sacensībām; tai bija simtiem tūkstošu lietotāju dažādās amatieru konkurences arēnās, piemēram, Battle.net.