Likme uz Fortnite World Cup 2024

Gan Pro-Am, gan galvenais Pasaules kausa notikums izmanto Fortnite Battle Royale. Tas ir Spēle Battle Royale kurā līdz 100 spēlētājiem tiek nolaisti uz salas bez ieročiem vai bruņām, izņemot cērti. Spēlētājiem uz zemes ir jāatrod bruņojums un ārstnieciski priekšmeti. Viņi arī izmanto savu cirtni, lai nojauktu esošās funkcijas, lai savāktu resursus.

Tas viss ir jāpabeidz, izvairoties no citu spēlētāju uzbrukumiem un paliekot kartes šaurākā aplī vai riskējot ar nāvējošiem bojājumiem, ja viņi to atstāj. Lietotāji var izmantot savāktos resursus, lai izveidotu savu bāzi, lai pasargātu sevi no uzbrukumiem. Spēlētājs vai komanda ar visvairāk dzīvību spēles beigās uzvar. Spēlētāji var arī izveidot pielāgotus kursus savā tempā pakalpojumā Fortnite Creative, ko viņi pēc tam var izmantot, lai izveidotu sacensību pasākumus, kurus var kopīgot ar citiem.

Aija Zariņa
WriterAija ZariņaWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Sacensības

Epic ir iztērējis ievērojamu naudas summu, lai izveidotu labākie esporta turnīri. 2018. gadā uzņēmums piešķīra simts miljonus dolāru, lai paplašinātu Fortnite esport ar mērķi organizēt lielu eSporta turnīru. Tomēr process nebija īpaši gluds.

Tehniskas problēmas, slikta produkcijas kvalitāte un vietnes trafika problēmas skāra turnīrus. Kavēšanās dēļ pat pirmais Summer Skirmish pasākums bija jāatceļ pusceļā. Pamazām situācija uzlabojās, bet problēmas turpināja rasties.

Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas spēlēs arī ir bijušas savas problēmas, īpaši saistībā ar krāpšanos. Kvalifikācijas spēļu laikā notikušās krāpšanās dēļ tādi labi zināmi spēlētāji kā Xxif un Deimions Kuks tika diskvalificēti, bet vēlāk tika atjaunoti. Tādā pašā veidā Epic straujā attīstība nozīmē, ka jaunas funkcijas, piemēram, visjaudīgais Infinity Blade, bieži tiek pievienotas tai pašai spēlei tieši pirms galvenajiem turnīriem. Tas var liegt spēlētājiem pietiekami labi trenēties eSporta turnīros.

Līdz šim iespaidīgākais Pasaules kausa aspekts ir tas, kā Epic ir izdevies iekļaut realitāti un digitālo Visumu. Skatītāji tiek mudināti katru dienu veikt vairākus uzdevumus, piemēram, apmeklēt atrakciju parkus, lai nopelnītu atlīdzību. Privilēģijas varētu būt kaut kas tik vienkāršs kā fiziska V-Bucks monēta, tāpat kā spēlē. Fani pasākumā varēja iegādāties Fortnite Pasaules kausa apģērbu, kā arī citas bezmaksas dāvanas, piemēram, tapetes, kas ir pieejamas tikai pasākuma laikā.

Agrīna piekļuve ir laba metode, ko milzu pakalpojumu sniedzējs izmanto, lai ieinteresētu cilvēkus par spēli. Bet tas prasa vairāk, lai lietotāji būtu iesaistīti, un Epic ir lieliski izmantojis abas kartes. Save the World piesaistīja lielu skaitu cilvēku, kuri vēlējās izmantot agrīnās piekļuves iespējas.

Pat pēc tam, kad tas kļuva par augstākās kvalitātes līmeni, daži cilvēki palika. Pēc tam Epic savu jaunāko režīmu padarīja pieejamu kā bezmaksas pakalpojumu. Tas tika izstrādāts kā bonuss tiem, kuri ir palikuši uzticīgi iepriekšējiem režīmiem. Tas bija arī stimuls tiem, kuri vēl nebija pievienojušies spēlei, izmēģināt to.

Kāpēc Fortnite Pasaules kausa fināli ir populāri?

Esporta turnīrs ir pasaules mēroga parādība. Epic atklāja, ka vairāk nekā 23 000 ietilpīgo vietu rezervācijas tika izpārdotas tieši pirms 2019. gada esporta turnīra. Pasaules kausa finālturnīru Twitch un YouTube straumēšanas platformās vēroja vairāk nekā divi miljoni skatītāju.

Pats čempionāts ir daudzveidīgs, un kvalifikācijas spēles piesaista vairāk nekā 40 miljonus spēlētāju. Turnīra balvu fonds ir diezgan liels, radot vēl lielāku interesi. Lai pasākums izdotos, Epic Games paļaujas uz fanu apmeklējumu.

Epic Games pasākuma laikā izveidoja virkni atrakciju, kuru centrā bija turnīrs. Pirms spēlēm, to laikā un pēc tām tiek izveidots tematiskais parks. Publika vienmēr ir dažāda, īpaši vecuma ziņā, demonstrējot pasākuma popularitāti. Daudzas ģimenes ar maziem bērniem, kā arī bērni un pieaugušie, kas tērpušies esporta kreklās, padara atrakciju parku vairāk kā īstu vietu.

Kāpēc šis turnīrs ir populārs, lai veiktu likmes?

Tā kā spēlei ir vairāki izdevumi, tā ir populāra derību iespēja cilvēkiem, kuriem patīk derības uz esporta turnīriem. Trīs spēles režīmi nodrošina vairākas iespējas dažādu gaumju spēlētājiem. Cilvēkiem pēc būtības patīk tādas izvēles iespējas kā radoša vide, kurā viņiem pieder unikālas salas un ir pilnīga neatkarība. Dažiem cilvēkiem var patikt regulāri pārslēgties starp dažādiem režīmiem. Tāpēc tas ir lielisks veids, kā neļaut spēlei kļūt garlaicīgai.

Fortnite Pasaules kausa fināla uzvarētāju komandas un lielākie mirkļi

Fortnite Pasaules kausa atklāšanas pasākums pirmo reizi tika paziņots 2019. gada februārī. Epic bija paredzēts, ka pasākums notiks katru gadu. Kvalifikācijas procesā tika atlasīti aptuveni 200 spēlētāji vai komandas, kas sacentīsies Pasaules kausa izcīņā. Spēlētāji un komandas sacentās ar citiem savā tiešsaistes reģionā, lai kvalificētos.

Katru nedēļu solo spēlētāji un duetu komandas no noteikta apgabala sacenšas līdz desmit mačiem ar pretiniekiem no tās pašas kategorijas. Sacensības notika tiešsaistē, un tika atlasītas 3000 labākās komandas vai spēlētāji.

Ikgadējais pasākums ir viens no lielākajiem eSporta turnīriem pasaulē. Bija prieks skatīties 2019. gada izdevumu. Šķiet, ka eSporta čempionātu ekrānu pārpilnība ir pārmērīga, taču tie ievērojami atvieglo notikumu vērošanu.

Katram esport turnīra spēlētājam priekšā bija viens monitors, kas pēc izslēgšanas aptumšojās, un tika izmantoti citi ekrāni, lai pārraidītu cīņas no dažādiem leņķiem. Jo augsta līmeņa Fortnite spēle var būt ļoti satraucoša, jo spēlētāji ātri iznīcina un atjauno ainavu sev apkārt, lai labāk atbilstu viņu vajadzībām, dažādi skata leņķi bija ļoti svarīgi.

Fortnite Pasaules kauss

Vairāki pazīstami spēlētāji un ietekmētāji nespēja kvalificēties 2019. gada Fortnite Pasaules kausam. Tailers Blevins, visu laiku populārākais Twitch straumētājs, pateicoties viņa jautrajām Fortnite straumēm, kvalifikācijā neuzrādīja pietiekami labu sniegumu, lai cīnītos galvenajā turnīrā. Citas ievērojamas Fortnite personības, kuras nevarēja apmeklēt pasākumu, bija Team SoloMid tiešraides straumētājs Myth, Ali Kabbani, superzvaigzne Cloak, Deniss Lepore no Team FaZe Clan un Team Liquid 72 stundu veterāns Tomass Mulligans.

Fortnite Pasaules kauss tika sadalīts divās daļās; viens vienspēlētājiem un otrs divu spēlētāju komandām vai duetiem. Sešas spēles tika aizvadītas gan solo, gan duetu formās. Duetos punktu skaitīšanas struktūra piešķir punktus par izslēgšanu un vietu.

Katra izslēgšana nopelnīja vienu punktu, kā arī neuzkrājošos vietas punktus. 2019. gada 28. jūlijā tika aizvadīti solo pasākuma fināli. Kails Giersdorfs, tiešsaistē pazīstams kā Bugha, 16 gadus vecais amerikānis, uzvarēja turnīrā un saņēma galveno balvu 3 miljonu ASV dolāru vērtībā.

Nīrokss, Emīls Bergkvists Pedersens, Aqua un Deivids Vans dalīja galveno balvu 3 miljonus ASV dolāru duetu turnīra finālā dienu iepriekš.

Bija paredzēts, ka Fortnite Pasaules kauss otro reizi atgriezīsies 2020. gada aprīlī. Tomēr tas tika atcelts, jo pasaule bija bloķēta koronavīrusa pandēmijas dēļ. Tā paša iemesla dēļ tika atcelts 2021. gada izdevums. Rezultātā šim eSporta pasākumam ir bijis tikai viens izdevums. No otras puses, Epic turpina mitināt vairākas eSport līgas internetā.

Kur un kā likt likmes uz Fortnite Pasaules kausu

Likmes uz esporta turnīriem nedrīkst būt sarežģīta pieredze. Tas ir ļoti līdzīgs jebkura cita veida sporta derībām. In-play derības kļūst arvien populārākas bukmeikeru vidū. Fortnite ir populārs eSports, kas atrodams vairāku esport derību uzņēmumu katalogos. Tādējādi pats pirmais solis ir atrast derību vietni, kas atbilst spēlētāju vajadzībām.

Gan Pasaules kauss, gan kvalifikācija esport tiešsaistes turnīriem ir pieejami derību veikšanai tiešsaistes esport derību vietnēs. Lielākā daļa bukmeikeru aptver turnīru sarakstu, savukārt citi specializējas Fortnite esports derībās. Lai gan likmes uz Pasaules kausu ir vispopulārākās, likmes uz kvalifikāciju dod spēlētājam ievērojamu pārsvaru. Tas ļauj viņiem iepazīt komandas un spēlētāji vairākās kategorijās. Tādā veidā viņi iemācīsies likt likmes spēles vissvarīgākajā brīdī.

Ir ļoti svarīgi veikt nelielas likmes, veicot derības uz kvalifikāciju. Tā kā par vietu pretendē liels skaits spēlētāju, pat nepieredzējušiem spēlētājiem ir jāsacenšas. Šis līmenis ir jāizmanto tikai, lai iepazītos ar dalībniekiem. Izpratne par izredzēm palīdz spēlētāju atlasē. Izredzes izkliede norāda, kuram spēlētājam ir augstākas spējas.

Likme par kartes ilgumu, iznīcināto torņu kopskaits, pirmās/otrais kartes uzvarētājs, kopējais raunds un raunda handikaps ir visas populāras likmes. Kad spēlētājs iegūst labāku izpratni par spēlēm un dalībniekiem, viņš var pāriet uz sarežģītākām likmēm.

About the author
Aija Zariņa
Aija Zariņa
About

Aija Zariņa, lepna latviete ar izpratni par tehnoloģijām un spēlēm, ir kļuvusi par neaizstājamu eksperti tiešsaistes kazino lokalizācijas jomā. Apvienojot mīlestību pret savu dzimteni ar dinamisko digitālo spēļu pasauli, viņa ir tilts starp tradicionālo Latviju un mūsdienīgu tiešsaistes kazino pasauli.

Background (in Latvian): Dzimusi gleznainajā Cēsu pilsētā, Aija izaugusi Latvijas bagātīgās vēsturē un tradīcijās. Viņas sajūsma par tehnoloģiju un kultūru krustpunktu noveda pie Digitālā medija studijām Rīgā. Iepazīstoties ar plašo tiešsaistes spēļu pasauli, viņa saskatīja nišu kaz

Send email
More posts by Aija Zariņa