Spēlētāji var sazināties ar šī eSporta derību pakalpojuma atbalsta komandu dienu vai nakti un saņemt ātru atbildi. Dalībnieki, kuriem nepieciešama palīdzība, var sazināties ar darbiniekiem, izmantojot e-pastu vai tiešraides tērzēšanu, kur viņi parasti atbild daudz ātrāk nekā pa pastu.
Šeit ir vairākas metodes, kā sazināties ar Roku.
Runājot par klientu apkalpošanu, Roku aptver visas bāzes. Tie piedāvā dažādas iespējas spēlētājiem sasniegt savus operatorus, tostarp tiešraides Čats. Šis pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā, ļaujot jums saņemt palīdzību, kad vien tā ir nepieciešama.
Pirms izmantojat kādu no šīm metodēm, ņemiet vērā, ka FAQ lapā ir detalizētas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem.
Turklāt vietnes apakšdaļā esošā saite Atbalsts ļauj iesniegt jebkādus jautājumus, ieteikumus vai bažas.
Neskatoties uz daudzveidīgajām tīmekļa vietnes valodu opcijām, klientu atbalsta valodas šķiet ierobežotas. Tas var būt būtisks trūkums derību slēdzējiem, kuri nesaprot kādu no pieejamajām valodām:
Amēlija Tana, ko Esports kopienā plaši dēvē par “GamerInsight”, ir EsportRanker izcilākā dārgakmens, kad runa ir par visaptverošiem un objektīviem spēļu apskatiem. Viņas dziļā izpratne par spēļu dinamiku un nerimstošā apņemšanās veidot autentiskus ziņojumus ir izpelnījusies viņai milzīgu cieņu un plašu lasītāju loku.