Ir trīs galvenie veidi, kā spēlētāji var saņemt palīdzību, lai atrisinātu jebkuru problēmu, ar kuru viņi saskaras ar 888. Pirmais ir oficiālās vietnes palīdzības lapas apmeklējums. Palīdzības lapā ir daudz informācijas, ko spēlētāji var izmantot savu problēmu risināšanai vai zināšanu uzlabošanai. Lapā ir arī daudz detalizētu ceļvežu.
Spēlētāji var arī atrast vairāk informācijas emuāra lapās, tostarp dažus noderīgus padomus, kas var palīdzēt uzlabot viņu kopējo derību pieredzi.
Otrs palīdzības saņemšanas veids ir bieži uzdoto jautājumu izskatīšana. Tas var palīdzēt spēlētājiem saņemt atbildes uz saviem jautājumiem, nesazinoties ar klientu apkalpošanas pārstāvjiem.
Ja neviena no iepriekš minētajām iespējām spēlētājam nesniedz pietiekamu palīdzību, viņš var sazināties ar klientu apkalpošanas pārstāvi, izmantojot biļešu pārdošanas iespēju. Lai to izdarītu, spēlētājam ir jāapmeklē vietnes kontaktu lapa. Spēlētājiem jānorāda savs vārds, e-pasta adrese, pieprasījuma nosaukums un detalizēts pieprasījuma apraksts. Vairumā gadījumu spēlētāji saņem atsauksmes trīs dienu laikā.
Ir vērts atzīmēt, ka VIP kluba biedriem ir daudz vairāk iespēju sazināties ar klientu apkalpošanu. Viņi var tieši piezvanīt klientu pārstāvjiem vai sazināties, izmantojot tiešos e-pastus. Viņi saņem arī personīgos kontu pārvaldniekus, kas var palīdzēt atrisināt jebkuru problēmu pēc iespējas īsākā laikā.