Likme uz The Golden League 2024

Zelta līga ir globālas eSporta sacensības, kuras vada Elite Gaming Channel un Lord_Patito. Tas ir visaugstāk novērtētais pasākums no Age of Empire (AoE) IV un piedāvā vairāk nekā desmit nedēļu nogurdinošu darbību no dažiem labākajiem Age of Empire spēlētājiem. Ar dalītu balvu fondu USD 125 000 apmērā šis pasākums tiek uzskatīts par vienu no lielākajām AoE franšīzēm.

Šis pasākums, tāpat kā vairums eSport turnīru, ir pilnībā pieejams tiešsaistē. Zelta līga sākas ar spēlētājiem, kas piedalās divās vienas dienas kvalifikācijas kārtās. Spēlētāji, kuri kvalificējas pamatturnīram, kurā piedalās 64 spēlētāji, spēlē trīs iekavās. Pēc katras kārtas astoņi labākie spēlētāji no katras grupas sacenšas apļa formātā. Pēc tam četri labākie tiek izvēlēti nedēļas nogales izslēgšanas spēlēm.

Aija Zariņa
WriterAija ZariņaWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Par Age of Empires

Impēriju laikmets ir godalgota reāllaika stratēģijas (RTS) spēle ar vairāk nekā desmit gadu ilgu mantojumu. AoE īpaši atpazīst tās stratēģiskā spēle, kas balstīta uz galvenajām vēsturiskajām civilizācijām. Nosaukums ir izplatīts vēsturiskos laikos, sākot no akmens laikmeta līdz mūsdienām. Vēl labāk, seriālā ir iemūžinātas arī dažas leģendāras radības kopā ar seno mitoloģiju. Lai gan no spēles ir daudz ko mācīties, ir vairāk, kā izbaudīt spēli.

Age of Empires pirmo reizi tika izlaists 1997. gada 15. oktobrī. Kopš tā laika AoE zīmols ir pārdevis vairāk nekā 15 miljonus eksemplāru, padarot to par vienu no populārākajiem nosaukumiem pasaulē RTS žanrs. AoE sērija ir bijusi spēks, ar kuru jārēķinās datoru spēlēs pēdējo desmit gadu laikā. Lai gan dažās videospēlēs tiek izmantota daļa AoE mehānikas, neviena no tām neatbilst ar AoE saistītajai reputācijai un statusam.

Spēles gaita

Spēles mērķis ir ļaut spēlētājiem attīstīt savu civilizāciju no dažiem medniekiem un pulciņiem, lai izveidotu ekspansīvu dzelzs laikmeta impēriju. Lai nodrošinātu uzvaru spēlē, spēlētājam ir aktīvi jāvāc resursi spēlēšanai no jaunākām ēkām un jāizmanto progresīvas tehnoloģijas. Tāpat resursi ir jāizmanto taupīgi, jo spēles gaitā to mēdz pietrūkt.

Jāatzīmē, ka spēlei ir 12 civilizācijas, katrai no tām ir unikāli atribūti. Spēlei attīstoties, spēlētājiem ir jāpārvar četri posmi. Tajos ietilpst akmens laikmets, instrumentu laikmets, bronzas laikmets un dzelzs laikmets. Katrs spēles sasniegums nozīmē, ka spēlētājs nopelna jaunas tehnoloģijas, ieročus un vienības.

Impēriju attīstības laikmets

Kā minēts iepriekš, Age of Empire vēsture aizsākās 1997. gadā, kad Ensemble Studios to izlaida. Pirmajos gados spēle bija viena no šāda veida spēlēm, kas apvienoja perfektu sajaukumu Warcraft un civilizācija. Lai gan šai spēlei bija dažas programmatūras aizmugures, tās ātri tika atrisinātas, izmantojot ielāpus.

II impērijas laikmets

Age of Empire II, The Age of Kings, bija otrais sērijas nosaukums, kas tika izdots 1999. gada septembrī. Lai gan šai spēlei bija vairākas līdzības ar tās priekšgājēju, tai bija arī izcilas funkcijas, kuru dēļ tā ieguva neskaitāmas atzinības un balvas spēļu aprindās. . Gadu gaitā šis nosaukums tika pilnveidots, tostarp 4K grafika, Xbox Live atbalsts un ekskluzīvi sasniegumi.

Impērijas laikmets III

2003. gada oktobrī AoE fani sveica Age of Empires III, kas veidota, izmantojot uzlabotu Age of Mythology versiju un atjauninātu grafiku. Mājas pilsētu ieviešana kā atbalsta sistēma spēlētājiem jaunajā pasaulē. Tāpat kā tā priekšgājējiem, AOE III bija daži galvenie paplašinājumi, piemēram, kara priekšnieki un Āzijas dinastijas.

Impēriju laikmets IV

Age of Empires IV, kas tika laists klajā 2017. gada augustā, pašlaik ir sērijas jaunākais laidiens. Sākotnējā izlaidumā joprojām bija nepabeigtas daļas, un Age of Empire IV oficiāli tika izlaists 2021. gada oktobrī. Šis nosaukums arī atgriež spēlētājus viduslaikos un ietver dažus mehānikas un funkcijas no agrākām sērijām, kas tika noņemtas AoE III.

Kāpēc Zelta līga ir populāra?

Zelta līgas popularitāti nekad nevar apšaubīt, jo Age of Empires katru mēnesi piesaista vairāk nekā miljonu spēlētāju. Tāpat kā lielākajā daļā e-sporta notikumu, sacensību raksturs gadu gaitā vienmēr ir bijis galvenais šīs spēles pievilcības elements. No derību slēdzēja viedokļa iespēja likt likmes eSporta turnīros, par kuriem jūs aizraujas, rada lielāku jautrību un aizrautību.

Universālais raksturs eSport tiešsaistes turnīri ir vēl viens iemesls, kāpēc Zelta līga ir redzama e-sporta derību vietnēs. Šīs spēles ir pieejamas visiem, un tām ir viegli sekot, izmantojot straumēšanas platformas, tās ir palīdzējušas sacensību popularizēšanā.

Likmes uz lielākajiem eSport turnīriem ir kļuvušas plaši izplatītas. Un, tā kā eSporta likmes mūsdienās ir populāras, ir pieaudzis to rādītāju skaits, kuri vēlas veikt likmes uz Golden. Šis pieprasījums savukārt nozīmē, ka derību vietnes pieliek daudz pūļu, lai nodrošinātu, ka spēlētājiem ir “pietiekami daudz” iespēju.

Cilvēki parasti seko savam mīļākās komandas vai spēles, veicot derības uz eSport turnīriem. Tātad, tas nozīmē, ka viņi var analizēt un veikt apzinātas likmes, nevis veikt savvaļas izvēles. Arvien vairāk cilvēku pievēršoties Age of Empires, palielinās notikumu skaits un iespējas veikt derības un laimēt.

Zelta līgas uzvarētājkomandas un lielākie momenti

Tā kā notiek AoE Zelta līgas sacensības, vēl ir pāragri zvanīt par to, kurš ir labākais sacensībās. Pasākuma desmit nedēļu nogurdinošā darbība neapšaubāmi novedīs pie viena čempiona.

Age of Empires IV spēlētāji un fani ir izbaudījuši retu skatu turnīru norises laikā. Lai gan daži mazāk zināmi spēlētāji ir spējuši izcīnīt dažas "negaidītas uzvaras" sacensību laikā, daži no turnīra favorītiem arī ir bijuši nemainīgi.

Tā kā turnīrs tuvojas noslēgumam 2022. gada 29. maijā, uzvarētāju sarakstā ir viegli norādīt dažus daudzsološus vārdus. Labākajos esporta turnīros ir tas, ka labākie spēlētāji vienmēr ir nemainīgi. Tam vajadzētu būt vadošajam principam jebkuram derību slēdzējam, kurš vēlas likt likmes uz eSport līgām vai turnīriem.

AoE IV lielākie mirkļi

  1. gadā notika Elite Gaming Channel rīkotais konkurss First Age of Empire's IV Genesis Competition. Turnīros galveno balvu saņēma veterāns AoE spēlētājs. Uzvarētājs Orjans "TheViper" Larsens, ilggadējais Age of Empires II čempions, uzvarēja pirmajā "S-tier" pasākumā.

Jaunajā konkursā cīnījās spēlētāji no dažādām kopienām. Tā kā Age of Empires IV bija salīdzinoši jauns papildinājums eSporta turnīru sarakstā, šīs sacensības piesaistīja lielus vārdus no citiem Age of Empire tituliem, Warcraft un StarCraft. Par spīti visām pretrunām, TheViper, šodien visiecienītākais Age of Empires II spēlētājs, tomēr izcīnīja galveno balvu, finālā uzvarot norvēģieti TheMista" Bonidis.

TheViper sasniegumi turnīros bija galvenais, lai noteiktu viņa statusu Age of Empire IV. Tomēr viņš joprojām ir izcils AoE II spēlētājs.

Atslēgas līdzņemšanai

Lielākie AoE spēlētāji būs zināmi līdz 2022. gada Zelta līgas sacensību beigām. Tomēr eSporta sacensības parasti raksturo sīva konkurence sacensību dinamikas dēļ. Lai gan uzvarētājs ir pelnījis pagodinājumu, pat spēlētājs, kurš sacensībās ieņem piekto vietu, joprojām var būt ievērojams konkurents. Likmes, kas veic likmes eSport sacensībās, var nopelnīt ievērojamas summas, novirzot uzmanību no galvenās balvas.

Sacensību laikā spēlētāji tiek pakļauti dažādām iespējām, piemēram, Open Battlefields, Off-Meta Combat, ekskluzīvs secinājums, izslēgšanas spēļu grupu posms, un Fināls četrinieks. Tādējādi konkursa sākumposmā neapšaubāmi ir grūti izvēlēties tiešu uzvarētāju.

Kur un kā likt likmes uz Zelta līgu?

Zelta līga ir labi zināms tiešsaistes eSporta turnīrs derību kopienā. Tādējādi tiešsaistes eSporta derību vietnes aptver notikumu. Ņemot vērā to, ka derību vietnes nav izveidotas līdzvērtīgas, daži bukmeikeri dažās jomās mēdz piekāpties, īpaši derību tirgu diapazonā. Ņemot to vērā, e-sporta spēlētājiem vienmēr tiek ieteikts veikt dažus pētījumus, lai noteiktu, kurš bukmeikers piedāvā vislabāko derību tirgu pārklājumu.

Papildus tirgus pārklājumam citi faktori, piemēram, izredžu kvalitāte, likmju stimuli, vietējo maksājumu metožu pieejamība un bukmeikeru reputācija, lielā mērā ietekmē izdevēja izvēli.

Kad jautājums par to, kura ir labākā likmju likmju vietne, ir atrisināts, solītājam ir jākoncentrējas uz to, kā izdarīt likmes. Iesācējiem spēlētājiem ieteicams izmantot bukmeikeru piedāvājumus. Ņemot vērā eSport čempionātu raksturu, spēlētājiem ir jāizmanto stratēģiska pieeja. Un tas prasa dinamisku derību stilu, kas samazina riskus un palīdz pārvaldīt bankrotu. Tāpat spēlētājiem vajadzētu sekot līdzi izredzēm tiešsaistes eSport derību vietnes, jo tie bieži atklāj iespējamos rezultātus jebkurā eSporta čempionātā vai pasākumā.

About the author
Aija Zariņa
Aija Zariņa
About

Aija Zariņa, lepna latviete ar izpratni par tehnoloģijām un spēlēm, ir kļuvusi par neaizstājamu eksperti tiešsaistes kazino lokalizācijas jomā. Apvienojot mīlestību pret savu dzimteni ar dinamisko digitālo spēļu pasauli, viņa ir tilts starp tradicionālo Latviju un mūsdienīgu tiešsaistes kazino pasauli.

Background (in Latvian): Dzimusi gleznainajā Cēsu pilsētā, Aija izaugusi Latvijas bagātīgās vēsturē un tradīcijās. Viņas sajūsma par tehnoloģiju un kultūru krustpunktu noveda pie Digitālā medija studijām Rīgā. Iepazīstoties ar plašo tiešsaistes spēļu pasauli, viņa saskatīja nišu kaz

Send email
More posts by Aija Zariņa