Populārākās derību vietnes StarCraft 2 2024

Visā pasaulē populārais StarCraft II (SC II) izaicina spēlētājus izmantot reāllaika stratēģiju, lai pārspētu konkurentus dažos no pasaules populārākajiem esporta turnīriem. Kopš tā izlaišanas 2010. gadā, SC II turpina piedzīvot milzīgu popularitāti. Pat tad, ja labākās spēles, piemēram, Dota 2 un League of Legends, ir ieguvušas augstāko vietu esporta sacensībās, StarCraft II joprojām piesaista milzīgu sekotāju skaitu.

SC II ir īpašs formāts, slengs un terminoloģija, ko labākie spēlētāji apgūst, lai uzvarētu esporta pasākumos. Likmes veicēji rūpīgi seko profesionālām komandām un spēlētājiem, lai veiktu derības par vislabvēlīgākajām izvēlēm SC II esporta derību platformās. Patiesībā esporta derību vietnes piedāvā ceļvežus, kā veikt likmes uz SC II komandām, spēlētājiem un turnīra spēlēm.

Populārākās derību vietnes StarCraft 2 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

StarCraft 2 derības 2024 : viss, kas jums jāzina

  1. gadā SC II priekštecis StarCraft Brood Wars baudīja plašu fanu bāzi, kas palīdzēja SC II nodrošināt spēcīgu un plašu popularitāti, kad tas tika uzsākts. Pēdējos gados miljoniem cilvēku spēlē spēli, seko tiešraides straumēšanai un skatās televīziju, lai skatītu spēlētājus, kas sacenšas savā starpā turnīros.

Populārākā Dienvidkorejā, spēles producents demonstrē a StarCraft II čempionāta pasākums. Fani ir sajūsmā par spēli un tās variācijām, tostarp Heart of Swarm un Legacy of Void. Spēlētāji spēlē profesionāli, izraisot pieaugošu interesi par zīmolu. Tomēr cīņas par apraides tiesībām dominē tiešsaistes derību žanrā un lika samazināt SC II galveno atpazīstamību.

Sīva konkurence par SC 2

Populārie spēļu nosaukumi ietver leģendu Līga un Dota 2, StarCraft konkurenti tirgū. Tā kā šīs spēles ir arī taktiskas un tajās piedalās vairāk jaunāku spēlētāju nekā SC II, sponsori piesaista plašāku auditoriju. Dienvidkorejā eSports Players Association apmēram desmit gadus pārraidīja StarCraft II esporta pasākumus un atteicās dalīt peļņu ar spēles radītāju Blizzard Entertainment.

Blizzard sadarbojās ar konkurējošiem izplatītājiem un pieprasīja honorārus no KeSPA, lai likumīgi pārraidītu SC II turnīrus. KeSPA neievērošanas rezultātā SC II populārākais reģions zaudēja skatītājus un profesionālus spēlētājus.

Lai gan Blizzard atbalsta savu StarCraft II čempionāta pasākumu, kura balvu fonds ir vairāk nekā 150 000 USD, čempionāta popularitāte un naudas balvas ir zemākas. Līdzīgi globālie esporta pasākumi piedāvā spēlētājiem miljonu dolāru balvas. Tomēr SC II ir populāra spēle, kuru skatītāji var skatīties aizraujoši. Visas lielākās videospēļu derību vietnes piedāvā spēlētājiem veidus, kā likt likmes SC II turnīros un pasākumos.

Iemesli, kāpēc StarCraft derības ir aizraujošas

Derību slēdzēji var veikt likmes uz StarCraft II videospēļu derību platformās visā internetā. Esport bukmeikeri spēļu faniem piedāvā īpašas esporta derības. In Dienvidkoreja un Ziemeļamerikā SC II joprojām ir populārs. Esporta derību vietnes piedāvā visu gadu piekļuvi, lai liktu likmes uz profesionāliem spēlētājiem no visas pasaules. Spēlētājiem ir jāpārskata vietnes licence, lai nodrošinātu, ka tā atļauj legālas sporta totalizatora spēles e-sporta spēlētājiem.

Pirms derību veikšanas iesācējiem vajadzētu izpētīt esporta derības tiešsaistē. Esporta fani ne vienmēr ir azartspēļu spēlētāji un var neizprast noteikumus un saistītos noteikumus. Sagatavošanās ir svarīga azartspēlēm e-sporta komandās un spēlētājiem.

SC II ir ātri pagātnes spēle, kurā tiek izmantotas sarežģītas stratēģijas. Izpratne par to, kā spēlētāji spēlē, ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu, ka iesācējs izvēlas dzīvotspējīgu likmi, lai uzvarētu. Dažas vietnes piedāvā derību ceļvežus, lai palīdzētu lietotājiem saprast, kā likt likmes uz SC II esporta pasākuma dalībniekiem.

Ja jums patīk likt likmes uz stratēģijas vai RTS spēlēm, mēs ļoti iesakām jums dot iespēju Impēriju laikmets sērija. Likmes uz AoE ir ļoti līdzīgas StarCraft derībām.

Kāpēc StarCraft 2 ir populārs?

StarCraft II popularitāti nosaka tās ilggadējās esporta tradīcijas, kas palīdz piesaistīt spēlētājus visā pasaulē. Jau vairāk nekā desmit gadus spēle turpina piesaistīt īpašu spēlētāju kopienu, kas izbauda spēles piedāvāto taktisko stratēģiju un aizrautību.

Kopš tās pirmsākumiem StarCraft piedāvā spēlētājiem milzīgu izklaidi un iespējas izmantot stratēģijas pret konkurentiem. Ar vairāk nekā 500 lielākajām komandām spēles fanu bāze ir ievērojama, pat ja populārākas spēles samazina SC II pasaules tirgus daļu.

Ātrai spēlei ir nepieciešama intensīva koncentrēšanās, vairāku uzdevumu veikšana un koordinācija. Spēlējot viens pret vienu, uzvarētājs saņem galveno balvu – uzvaru. Spēlējot pret ienaidnieku dažādās kartēs, konkurenti izvēlas sacensties kā Terran, Zerg vai Protoss sacīkstes. Katram varonim ir savas atšķirīgās spējas un stiprās puses, kas palīdz uzbrukt un pārvarēt ienaidnieku.

Terrāniem ir lieliskas aizsardzības prasmes un izcila mobilitāte. Protoss vienības var nodarīt milzīgus bojājumus. Spēlētājiem ir jāzina stiprās un vājās puses, tostarp labākais veids, kā izvietot katru vienību, lai aizsargātos pret konkurenci un pārspētu to. Tā kā spēlētāji sacenšas reāllaikā, spēle ir intensīva un ietver liela ātruma kustības un profesionālo prasmju līmeni sacensību laikā.

Globālā atzīšana

StarCraft II bauda ievērojamu fanu bāzi un daudzus spēlētājus, kuri gūst panākumus pasaules mēroga sacensībās. Korejiešu spēlētāji ir labi pazīstami ar SC II dominējošo stāvokli. Citi reģioni piedalās esporta sacensībās, taču Korejas kopiena ir viskonkurētspējīgākā, un tajā ir daži no pasaules labākajiem spēlētājiem. Starptautiski ir vairāki spēlētāji, kuri spēlē ir atstājuši zīmi, paceļot StarCraft II kopienu citā līmenī visā pasaulē.

Lai gan daudzi spēlētāji koncentrējas uz spēlēm viens pret vienu. Spēlētāji izbauda arī citus režīmus un kopienas saturu, tostarp komandas spēles. Kopš 90. gadiem SC II ir izraisījis Esports tirgu, radot plaukstošu konkurētspējīgu kopienu. Taktiski sarežģītā spēle un tās inovatīvie spēlētāji veido pamatu nākotnes spēļu programmatūrai, sacensībām un kopienām.

Kā globālā esporta pionieris Star Craft bauda nepārtrauktu paplašināšanos. Daļēji spēcīgā konkurence Dienvidkorejā un Ziemeļamerikā veicina spēles fanu bāzi un profesionālo spēļu izaugsmi. Ir daži izcili spēlētāji, kas palīdz demonstrēt spēli sacensību laikā un palielināt tās ilgstošo popularitāti.

Viss par StarCraft 2 turnīriem

Blizzard Entertainment turpina organizēt Pasaules čempionu sēriju (WCS) StarCraft II spēlētājiem. Kopš 2012. gada pasākumā piedalās augstākās klases spēlētāji, kuri vēlas demonstrēt prasmes un pieredzi. Sacensībās, kas tiek straumētas gan pakalpojumā YouTube, gan Twitch, katru gadu notiek divi lieli notikumi, kas ļauj spēlētājiem iegādāties pirkumus spēlē, lai palīdzētu finansēt spēles profesionālās kopienas ainu.

Līdz 2013. gadam WCS nomainīja čempionāta formātu uz līgas formātu. Gan Virslīga, gan Izaicinājuma līga, kas sastāvēja no zemāka līmeņa sacensībām, piedāvāja augsta līmeņa konkurenci SC II spēlētājiem. 2014. gadā dažas Korejas līgas tika iekļautas WCS līgas formātā.

Korejas spēlētāji turpināja dominēt spēlē, uzvarot WCS līgas sacensībās visā reģionā. Līdz 2015. gadam WCS atkal attīstījās, pakāpeniski pārtraucot galveno formātu, lai integrētu reģionālās kvalifikācijas spēles un turnīrus. No 2016. gada nekorejiešu un korejiešu reitingi bija atsevišķi, un katrs no tiem ienesa pusi no sēklām ikgadējā Global SC II finālā.

Spēlē SC II tiešsaistē

Esporta derību vietnes arī plaši pēta tirgu. Augsta līmeņa StarCraft II turnīri, piemēram, Pasaules čempionātu sērija, Zvaigžņu līga un Cosair Cup, piesaista lielu skaitu dalībnieku un skatītāju. Turnīra popularitāti veicina SC II nepārtrauktā globālā tirgus dalībnieku izpratne par zīmolu.

Likmes uz StarCraft II esporta turnīriem ir sarežģīts darbs. Spēlēt, neskatoties maču tiešraidē, ir gluži kā naudas dāvināšana. Šī iemesla dēļ lielākā daļa videospēļu platformu sniedz iespēju spēlētājiem skatīties sacensības tiešraidē reāllaikā. Turklāt esporta derību iestādes piedāvā dažādas iespējas spēlētājiem, kuri veic derības uz SC II.

Mača uzvarētājs

Tiešās spēles likmes StarCraft ir vienkāršākā likme esporta spēlētājiem. Tas prasa konkurentu novērtēšanu, lai pareizi izvēlētos, kura komanda galu galā iznīcinās konkurentu bāzi, lai uzvarētu mačā. Atsevišķām bukmeikeru akcijām ir atsevišķa konkursa uzvarētāja etiķete.

No "Match Winner" līdz "Straight" apzīmējums nozīmē to pašu. Tāpat kā citas sporta derību sacensības, māja piedāvā izredzes, pamatojoties uz spēlētāja vai komandas rekordiem, prasmēm un sniegumu maču laikā.

Kartes rezultāts

Likmes veicēji var likt likmes uz to, vai sāncensis spēles laikā uzvar karti vai vairākas kartes. Piemēram, derību slēdzējs var izvēlēties konkrētu spēlētāju, kurš, viņaprāt, sagraus konkurenci un uzvarēs visas kartes pret konkurentu.

Big SC II labākie esporta spēlētāji, uz kuriem var likt likmi

Spēlētāji var izvēlēties likt likmes uz kopējo turnīra uzvarētāju. Izredzes ir balstītas uz iespējamību, ka konkurents to var izdarīt uzvarēt turnīrā, ņemot vērā vēsturiskos priekšnesumus un uzvaras. Šeit ir dažas no veiksmīgākajām StarCraft II komandām visā pasaulē.

Komandas šķidrums

Team Liquid dibināta 2000. gadā Nīderlandē, un tā ir viena no veiksmīgākajām spēļu komandām esportā. Kā StarCraft II profesionāļi komanda turpina izcelties labākajos esporta pasākumos. Pazīstams arī ar spēlēšanu Korejas sacensībās, Komandas šķidrums ir dalībnieki, kuri ir pārcēlušies uz reģionu, lai aktīvi un veiksmīgi sacenstos pirmizrādes StarCraft II pasākumos.

SCV dzīve

SCV Life, kas agrāk bija viena no Korejas spēcīgākajām esporta komandām, iekļāva GSL pirmās sezonas uzvarētāju Cool (FruitDealer). Ievērojama ar to, ka tā bija pirmā komanda, kas saviem komandas locekļiem maksāja algas, SCV Life izjuka 2013. gadā, jo nespēja nodrošināt pietiekamu sponsorēšanas naudu, lai turpinātu darbību. Pirms izformēšanas FruitDealer bija vislabāk apmaksātais spēlētājs komandā ar 30 000 USD algu.

Dignitas

Dignitas pieder Filadelfijas 76ers. Basketbola franšīze iegādājās veiksmīga esporta komanda 2016. gadā, pēc tam, kad dalībnieki izcēlās pasaules mēroga sacensībās Rocket League, League of Legends un CS:Go. Komanda ir pazīstama arī ar konkurētspējīgām spēlēm StarCraft II, un tā ir veikusi garu ceļu kopš tās dibināšanas 2003. gadā Amerikas Ņūarkā, Ņūdžersijā, ko veica Maikls O'Dells.

Root Gaming

2010. gadā četri StarCraft II entuziasti izveidoja ROOT Gaming un attīstīja komandu par vienu no populārākajiem spēļu konkurentiem SC II ķēdē no ASV.

Ļaunie ģēniji

Dibināta 1999. gadā, Ļaunie ģēniji specializējas spēlētāju nolīgšanā, mārketinga iniciatīvu izstrādē un raidījumu veidošanā, lai ietekmētu un piesaistītu globālo spēļu auditoriju. Kā vienai no vecākajām komandām, kas piedalās videospēlēs, grupai ir sena un veiksmīga uzvaras vēsture SC II un citās labi atzītās esporta spēlēs, piemēram, Dota 2 un cīņas spēlēs.

SC 2 turnīra uzvarētāji

Kā nekorejietis Klems ir viens no ievērojamākajiem spēlētājiem, kurš ir apguvis SC II. Viņš ieguva pirmo vietu Eiropas rudens SC2 Master's turnīrā 2021. gadā. Viņš arī uzvarēja Eiropas finālā 2020. gadā un ieguva trešo vietu pēdējā iespēja. Klems ir pārāks spēlētājs, kurš ir savas spēles virsotnē un labi konkurē ar pasaules labākajiem SC II spēlētājiem.

Kā viens no labākajiem spēlētājiem visā pasaulē Serral ir bijis kādu laiku. Kopš 2011. gada profesionālis, viņš ir viens no lielākajiem vārdiem, kas ir atbildīgs par SC II pieaugošo popularitāti visā pasaulē. Izcīnot otro vietu SC2 Masters turnīrā 2021. gadā un uzvarot 2020. gada Masters ziemas finālā, Serrals demonstrē izcilas spēles prasmes, izceļot savu veterāna statusu globālajā SC II posmā.

Vēl viens labākais spēlētājs Korejā ir Rogue, Dragon Phoenix Gaming dalībnieks. Viņa StarCraft 2 reitings ir augsts, un viņš saglabā izcilus sacensību rezultātus dažos no lielākajiem esporta pasākumiem. Viņš ir uzvarējis Global StarCraft II sezonās 2020. un 2021. gadā. Rogue turpina gūt lielas uzvaras un saglabāt savu konkurētspēju, ierindojot viņu starp vienu no labākajiem SC II spēlētājiem pasaules esportā.

Plusi un mīnusi

Spēles izpratne ir ļoti svarīga efektīvai un veiksmīgai derību veikšanai. StarCraft II derību ceļveži var palīdzēt, taču daži derību veicēji var dot priekšroku piedalīties spēlē. Šeit ir sniegti SC II rokasgrāmatas izmantošanas plusi un mīnusi.

Pros

SC II ceļvedī ir aprakstītas spēles sacīkšu stratēģijas un katra karte, kas ir svarīgi, lai spēlētāji zinātu, lai saglabātu konkurētspēju. Ja derību slēdzējs nesaprot spēles stratēģiju, ceļvedis noteikti noderēs.

Katra karte ir atšķirīga, un spēlētājiem ir jāapgūst šīs atšķirības, lai zinātu, kā uzvarēt ienaidnieku. Derību slēdzējiem izpratne par to, kā spēlētājs uzvar, palīdzēs uzzināt, kāpēc izredzes ir par labu konkrētajam spēlētājam. Kopumā spēļu ceļveži ir izdevīgi spēlētājiem un spēlētājiem, taču ir daži trūkumi.

Mīnusi

Lai apgūtu karti, vislabāk ir apgūt karti spēles laikā. Lai gan ceļvedis ir noderīgs, tas nevar sagatavot spēlētāju tāpat kā mācības tiešraidē. Pat ja spēlētājs, apgūstot kartes, var piedzīvot sakāves, ilgtermiņā viņš kļūs par spēcīgāku spēlētāju. Derību slēdzējiem spēles pārzināšana dod priekšrocības pār citiem, kas veic likmes, pamatojoties uz citu padomiem. Tas, vai plusi atsver mīnusus, ir pilnībā atkarīgs no spēlētāja vai derību devēja perspektīvas.

Spēlētājiem spēle nodrošina aizraujošu, uz darbību bagātu maču pieredzi. Ar katru spēlēto spēli lietotājs ātri pielāgojas ienaidnieka taktikai, uzlabojot koordinācijas un stratēģijas optimizācijas prasmes. Digitālie ceļveži ir visnoderīgākie tiem, kuri dod priekšroku palīdzībai, nevis praktiskajai pieejai, jo digitālais ceļvedis regulāri tiek atjaunināts ar jaunu informāciju.

Interneta kopiena

StarCraft II entuziasti var likt likmes uz iecienītākajiem spēlētājiem un komandām populārās sporta totalizatora platformās visā pasaulē. Pastāv sinerģiska SC II kopiena, kurā ietilpst spēlētāji, kas veicina azartspēļu spēlēšanu, un derību slēdzēji, kas veic derības par populāriem uzvarētājiem. Likmes pievieno vēl vienu aizraušanās elementu dalībniekiem jau tā ātrā tempā. No SC II līdz SC: Brood Wars populārās spēles pārveidojumi turpina piesaistīt profesionālus spēlētājus spēļu apritē.

Tāpēc derību slēdzējiem ir daudz iespēju pārskatīt globālo spēlētāju statistiku un koeficientus. Sekojot līdzi spēles noteikumiem un stratēģijām, derību slēdzējam būs iespēja paredzēt turnīra uzvarētājus. Derību ceļveži palīdz piedāvājot detalizētu informāciju par derību terminoloģiju, procedūrām un komandām.

StarCraft izredžu izpēte palīdz derību slēdzējam pieņemt apzinātu lēmumu pirms naudas derību veikšanas. Visa gada likmes ir pieejamas tiem, kas liek likmes uz profesionāliem spēlētājiem. Lielākā daļa licencēto vietņu pamanāmi parāda informāciju par licencēšanu vietnē. Tomēr derību slēdzējam ir jāsazinās ar vadošajām iestādēm, lai pārliecinātos, ka sporta totalizators darbojas likumīgi.

Licencētas norises vietas darbojas saskaņā ar stingrām vadlīnijām, kas ir ieviestas, lai aizsargātu derību slēdzēju un viņa naudu. Tiešsaistes atsauksmes ir labs avots spēlētājiem, kuri meklē labi cienītu tiešsaistes esporta derību vietni. Gan profesionāli recenzenti, gan derību veicēji sniedz atsauksmes par StarCraft bukmeikeru pieredzi.

StarCraft esports derību izredzes

Profesionāli spēlētāji turpina pilnveidot prasmes, lai profesionāli spēlētu StarCraft II. Tā kā spēle ir e-sporta pionieris, dažas komandas un spēlētāji ir pilnveidojuši šo amatu jau vairāk nekā desmit gadus. Derību slēdzējiem ir plašs izvēles iespēju klāsts, tostarp vairāk nekā 500 labi cienītas komandas spēļu ķēdē.

Ja likmju veicējs ir iepazinies ar spēli un galvenajiem spēlētājiem, viņš var veiksmīgi izvēlēties SC II turnīra uzvarētājus. No WSC līdz Nacionālais elektroniskais sports, sacensības rūpīgi uzrauga derību iestādes, kas piedāvā likmes un piekļuvi veidiem, kā likumīgi veikt derības uz esporta sacensībām.

Derību veicēji parasti pārskata apsvērumus pirms naudas derību veikšanas. Zināšanas par spēli ir noderīgas. Pieredzējušiem spēlētājiem var būt labāk veiksme, izvēloties uzvarētāju. Ja spēlētājs ir iepazinies ar shēmu, viņš var saprast, kā konkrēts konkurents pārspēj konkurentus, kas derības slēdzējam ir laba informācija. Tiešsaistes azartspēles ir svarīgas arī saprātīgai derību veikšanai. Skatoties spēli tiešraidē, labākajam ir reāllaika informācija par spēles gaitu vai konkrēta spēlētāja sniegumu, pirms tiek likts uz StarCraft iecienītāko konkurentu, lai uzvarētu turnīrā.

Atbildīgas azartspēles

Esports azartspēļu vietņu izpēte ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu, ka azartspēļu izredzes ir vislabākās, ātri tiek izņemtas no naudas un konkurē līdzvērtīgā laukumā. Licencētās vietnes demonstrēs nozares viscienījamākās sacensības visā pasaulē. Zināt, kā veikt StarCraft derības, ir tikpat svarīgi kā saprast, kur likt likmes. Sākot ar profesionālu komandu klasifikāciju un beidzot ar vēsturisko statistiku, zināšanas ir būtiskas, lai izvēlētos uzvarētājus SC II esporta derībās.

Paļaušanās uz sporta totalizatora izredzēm nav efektīva, jo ir dziļa izpratne par tirgu un zināšanas par konkrētu spēlētāju un viņa spēju veikt sniegumu. Tomēr izredzes kalpo kā ceļvedis, sniedzot iesācējiem izpratni par iespējamo sacensību iznākumu, pamatojoties uz tādiem apsvērumiem kā spēļu prasmes un pagātnes uzvaras.

Padomi un triki, kā likt likmes uz StarCraft

Tiešsaistes derību veicēji dod priekšroku stratēģijas spēlēm, piemēram, SC II lielākajās sporta totalizatoros. StarCraft II turnīros turpinās spraiga derību izslēgšana, jo digitālās esporta platformas piedāvā izredzes pirms turnīriem. Dažādiem bukmeikiem izredzes atšķiras. Likmes veicēji galvenokārt var likt likmes uz maču un turnīru uzvarētājiem.

Daži turnīri piedāvā labāko no pieciem vai labāko no trim, kas dod derību slēdzējiem iespēju mainīt likmes. Sākot ar handikapu un beidzot ar punktu gūšanu, spēlētāji cenšas maksimāli palielināt atdevi, izvēloties spēlētājus ar vislabākajām izredzēm uzvarēt. SC II sporta totalizators dažkārt piedāvā izredzes uz to, cik tālu spēlētājs var sasniegt turnīra laikā.

Bukmeikeri cīnās ar tiešraides notikumu izredžu atjaunināšanu. Kavēšanās dod derību slēdzējiem iespēju izdarīt likmes pirms koeficientu maiņas. Derību slēdzējiem ir svarīgi skatīties turnīrus un čempionātus, lai nodrošinātu vislabākās iespējas izvēlēties uzvarētājus.

Ja tiešsaistes sporta totalizators nepiedāvā tiešraidi, YouTube un Twitch ir alternatīvas. Abām video straumēšanas platformām ir līgumi ar Blizzard par tiešraides turnīru straumēšanu. Šeit ir daži padomi, kas jāņem vērā, veicot derības uz StarCraft II.

  • Nepalaidiet garām mazus turnīrus, kas piedāvā pienācīgas likmju likmes un iespējas.
  • Apskatiet spēlētāja klātbūtni sociālajos tīklos, lai sekotu informācijai, kas var ietekmēt spēli.
  • Pagātnes panākumi ne vienmēr garantē spēlētāja nākotnes uzvaras

StarCraft izaugsme

StarCraft organizācijas katru gadu rīko lielu skaitu turnīru visā pasaulē. Blizzard Entertainment turpina sadarboties ar jauniem uzņēmumiem, lai plānotu aizraujošus jaunus turnīrus. Līgumi starp Blizzard un DreamHack, Zviedrijas spēļu uzņēmums, ko Giness atzinusi par pasaulē lielākās LAN ballītes rīkošanu, nodrošina jaunu turnīru straumēšanu miljoniem cilvēku visā pasaulē.

Faktiski Blizzard palielina balvu fondus, kas noteikti motivē, piesaista un notur profesionāļus globālajiem SC II notikumiem. Lai gan StarCraft II popularitāte Dienvidkorejā turpinās, jaunas partnerības var palīdzēt celt zīmolam vēl augstāku atpazīstamības līmeni Eiropā un ārvalstīs.

Vairāk nekā desmit gadus StarCraft II ir veicinājis ievērojamas e-sporta tirgus daļas iegūšanu. Spēle ir pionieris, kas nosaka standartu nākotnes zīmoliem, un tā turpina attīstīties, mainot veidu, kā tā sasniedz globālo SC II kopienu. Nosakot pamatu nākamajai nodaļai, augsta līmeņa turnīri kalpo kā fons augošajam SC II derību tirgum.

Globālie konkurenti iegūst augstu profilu, kas līdzinās profesionāliem sporta spēlētājiem, un lielākie zīmoli turpina sponsorēt un investēt spēlē. Rezultātā miljoniem fanu pievēršas StarCraft II spēļu pasākumiem, lai izklaidētos un izklaidētos.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
eSports
About

Jun-ho Kim, Dienvidkorejas dinamiskais Esports maestro, ir EsportRanker zināšanu bāka. Apvienojot analītisko veiklību ar iedzimtu mīlestību pret spēlēm, Jun-ho atklāj tiešsaistes sacensību sarežģīto gobelēnu, nodrošinot spēlētājiem informāciju un iedvesmu.

Send email
More posts by Jun-ho Kim