Populārākās derību vietnes Rocket League 2024

Rocket League ir transportlīdzekļu futbola videospēle, kas tika izlaista 2015. gadā. Sākotnēji spēle bija paredzēta PlayStation 4 un Microsoft Windows spēlēm. Dažus mēnešus pēc izlaišanas tika atbrīvoti arī Nintendo Switch un Xbox One porti. Spēlei ir liela līdzība ar tās priekšgājēju Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, lai gan ar dažām izcilām atšķirībām.

Spēlētāji var vadīt ar raķešu darbināmas automašīnas, ar kurām viņi var trāpīt pa lielu bumbu un mēģināt gūt vārtus līdzīgi kā futbola spēlē. Transportlīdzekļi var lēkt, kad tiek aktivizēta raķešu jauda, lai trāpītu pa bumbu, vēl atrodoties gaisā.

Populārākās derību vietnes Rocket League 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Viss, kas jums jāzina par Rocket League esportu

Laukumā ir iezīmētas vietas, kur spēlētāji var pabraukt garām savām automašīnām, lai palielinātu ātrumu. Ātruma palielināšana tiek izmantota, lai ievērojami palielinātu automašīnu veiktspēju, un tā var sniegt spēlētājam daudzas priekšrocības spēlē.

Rocket League tika izlaists kā Supersonic Acrobatic RPBC modifikācija. Psyonix izstrādāja kaujas automašīnas. Viens no Psyonix mērķiem bija panākt, lai nereālās automašīnas justos jautri vadīt, nekaitējot reālismam.

Pēc Battle-Cars izstrādes Psyonix mēģināja pārdot spēli kādam izdevējam kā futbola spēli ar raķešu darbināmām automašīnām, taču tie nesaņēma nekādu interesi no visiem izdevējiem. Pēc tam viņi izvēlējās paši publicēt spēli PlayStation tīklā, gandrīz bez mārketinga.

Spēle tika lejupielādēta vairāk nekā divus miljonus reižu. Tomēr studija to uz brīdi atstāja, lai strādātu pie citiem projektiem. Pārējie projekti palīdzēja iegūt līdzekļus, kas vēlāk tika ieguldīti Battle-Cars, lai tas būtu veiksmīgs.

Rocket League izstrāde, kas nāca no Battle-Cars projekta, sākās 2013. gadā un izmaksāja aptuveni divus miljonus dolāru. Daži pielāgojumi, kas veikti, lai pārveidotu Battle-Cars par Rocket League, ietvēra kadru ātruma palielināšanu no 30 līdz 60, lai padarītu to piemērotu jaunākai aparatūrai.

RL eSports

Pēc atbrīvošanas no Raķešu līga, tas kļuva salīdzinoši populārs dažādās straumēšanas platformās, tostarp Twitch. Pirmā Raķešu līgas čempionāta sērija notika 2016. gadā, un tās naudas balva bija 55 000 USD. Tas guva vairāk nekā miljonu dolāru ieņēmumus, pārdodot spēļu kosmētikas preces un kastes. Līdzekļi galvenokārt tika izmantoti citu sacensību pasākumu finansēšanai, kā rezultātā pieauga spēles kā eSporta popularitāte.

Raķešu līgas derības 2024 : viss, kas jums jāzina

Spēlētāji var arī ietriekties citu spēlētāju automašīnās un tās iznīcināt. Avarētajām automašīnām paiet daži mirkļi pirms atdzimšanas. Spēlētājs var arī veikt daudzas ātras izvairīšanās, piemēram, griezties noteiktos virzienos un veikt īsus lēcienus, lai izvairītos no taranēšanas, lai iegūtu labākas pozicionēšanas priekšrocības.

Visas spēles parasti ilgst piecas minūtes. Ja pēc piecām minūtēm abas komandas spēlē neizšķirti, uzvar tā komanda, kura pirmā gūst nākamos vārtus. Spēles var spēlēt viens pret vienu līdz četri pret četriem.

Likmes uz Rocket League ir salīdzinoši līdzīgas derības uz citām eSport spēlēm. Spēlētājiem jāsāk ar piemērotas spēļu vietnes atrašanu. Spēles popularitātes dēļ nav tik grūti atrast spēļu vietni, kas piedāvā RL savā e-sporta derību tirgū, kā to dara daudzi cienījami kazino.

Tomēr spēlētājiem jāņem vērā arī pieejamo pasākumu skaits. Jo vairāk Rocket League notikumu piedāvā derību vietne, jo vairāk derību iespēju būs spēlētājam. Atrodot cienījamu derību vietni, kurā tiek piedāvāti Rocket League bukmeikeri, spēlētājiem ir jāiemaksā līdzekļi savos derību kontos un jāveic atbilstoša likme uz Rocket League. Likmju veidi var atšķirties atkarībā no piedāvātajiem tirgiem.

Visizplatītākās likmes parasti ir balstītas uz uzvarošo komandu, spēlētāju, kurš gūst vārtus, un gūto vārtu skaitu. Raķešu līgas likmes var arī apvienot. Likmes var būt arī par atsevišķām spēlēm vai visu notikumu. Likmes veikšanas process dažādās derību vietnēs var nedaudz atšķirties, taču principi paliek tie paši.

Likmes uz Rocket League parasti ir diezgan jautras spēles rakstura dēļ. Spēlētāji var izbaudīt spēli neatkarīgi no spēles iznākuma. Katrs mačs parasti ilgst tikai piecas minūtes, tāpēc spēlētāji negaida pārāk ilgi, lai uzzinātu savu likmju rezultātus.

Kāpēc Rocket League ir populāra?

Rocket League ir viena no populārākajām bezmaksas spēlēm, kas pieejama PS4 un dažādās citās platformās. Tas ir diezgan populārs, ka tai ir aktīva tiešsaistes kopiena, kas mijiedarbojas tikai par spēli un tās problēmām. Steam Charts lēš, ka spēlei joprojām ir vairāk nekā 150 000 aktīvo lietotāju. To skaits parasti palielinās lielu notikumu laikā.

Arī eSporta sacensības būtiski palīdzējušas palielināt spēles popularitāti. Dažas no eSporta sacensībām ir Major League Gaming un ESL. Psyonix ir arī sava Rocket League čempionāta sērija, kas palīdz saglabāt spēles popularitāti.

Spēlējot eSport tiešsaistē

Raķešu līga parasti tika izveidota, lai spēlētu draugu lokā. Vienkāršākais veids, kā to panākt, ir spēlēt tiešsaistē, lai gan spēļu konsolē ir iespējams spēlēt bezsaistē. Spēlētāji var izveidot savienojumu un sacensties tiešsaistē visās platformās, kurās ir pieejams RL. Spēlētājiem ir iespēja atspējot starpplatformu spēli. Spēlētāji var sazināties ar citiem spēlētājiem līdzīgā platformā tikai tad, ja ir deaktivizēta starpplatformu spēle.

Lai nodrošinātu vienmērīgu spēli, spēlētājiem ir nepieciešams stabils interneta savienojums. Spēle ļauj izveidot savienojumus līdz astoņiem dažādiem spēlētājiem. Tomēr tikai četri dažādi spēlētāji var sadalīt ekrānu vienlaikus.

Big Rocket League eSports spēlētāji

Vairāki esport spēlētāji ir ieguvuši savu vārdu, pateicoties saviem panākumiem spēlējot eSportu. Tos parasti vērtē pēc naudas summas, ko viņi nopelna populārajās spēlēs, tostarp Raķešu līgā. Lielākā daļa no viņiem ir arī atbildīgi par dažu spēļu, kurās viņi parasti uzvar, popularizēšanu.

Johans Sundšteins e-sportā ir laimējis vairāk nekā 7,2 miljonus dolāru, padarot viņu par visu laiku visvairāk pelnīto e-sportā. Nākamais spēlētājs ir Kails Gīrsdorfs, kura kontā ir vairāk nekā 3,2 miljoni dolāru. Citi ievērojami vārdi ir Pīters Rasmusens, Ians Porters, Lī Sang-Hjeoks, Fegs un Džona Sotala.

Kāpēc spēlētājiem patīk Rocket League?

Viens no galvenajiem Rocket League popularitātes iemesliem ir godīga spēle. Tas nozīmē, ka spēlē netiek izmantoti algoritmi, lai noteiktu spēlētāju panākumus.

Spēlētājiem ir jāpaļaujas tikai uz fizikas likumiem bez nejaušības. Spēlē nav arī maksāšanas par uzvaru elementa. Visi spēles ietvaros veiktie darījumi ir tikai kosmētiski, ko spēlētāji izmanto tikai, lai viņu automašīnas izskatītos estētiski labākas.

Vēl viens acīmredzams iemesls ir tas, ka spēle ir diezgan izklaidējoša. Spēles grafika un konkurences raksturs ir galvenie faktori, kas ietekmē spēles jautrību. Arī spēles starpplatformu nosaukums ir diezgan pievilcīgs daudziem spēlētājiem.

Kā spēlēt Rocket League kā profesionālis?

Spēlēt Rocket League ir salīdzinoši viegli. Ikvienam jaunam spēlētājam ir nepieciešamas tikai dažas minūtes, lai saprastu un spēlētu spēli. Tomēr, lai kļūtu par ekspertu, ir nepieciešama liela prakse, jo dažus manevrus var būt grūti apgūt.

Galvenā mācīšanās līkne ietver spēles vadīklu pārzināšanu. Pēc tam spēlētāji var sākt mācīties dažas pozicionālās spēles un trikus, lai uzlabotu izredzes uzvaras. Spēlei ir apmācības režīms, kas ietver apmācību, lai palīdzētu spēlētājiem mācīties un uzlabot savu spēli.

Pamatmācības māca visu par automašīnu vadību, izvairīšanās un lēcienu veikšanu un pastiprinājumu izmantošanu. Uzlabotās apmācības piedāvā informāciju par sarežģītu manevru veikšanu, piemēram, dubultlēcienu veikšanu, raķešu lidošanu un apgriešanos priekšā.

Raķešu līgas lielākie spēlētāji un komandas

Saraksts ar lielākie spēlētāji un komandas Raķešu līgas svārstās no aizstāvošajiem čempioniem līdz karstajiem jaunpienācējiem. Labākais spēlētājs ir M0nkey M00n, kurš spēlē komandā BDS. Pašlaik viņam ir trešais profesionālais Rocket League spēļu gads. 18 gadus vecais spēlētājs ir pazīstams ar to, ka konsekventi veda savu komandu uz uzvaru.

Arī NRG komandā spēlējošais Jstn ir ierindots starp labākajiem. Papildus panākumiem viņš ir pazīstams ar to, ka ir guvis slavenākos vārtus spēlē. Viņa spēles stils ir ātrs, spilgts un ļoti radošs. Citi ievērojami vārdi ir Team Envy Turbopolsa, Extra no komandas BDS un Firstkiller no Team Rogue.

Likmes uz Raķešu līgas čempionātu

Pasaules kauss e-sportā pašlaik ir pazīstams kā Elektroniskā sporta pasaules konvencija (ESWC). Šajās starptautiskajās sacensībās piedalās vairāki eSporti, kas notiek katru gadu. Parasti nacionālās kvalifikācijas sacensības parasti notiek komandām no visas pasaules.

Tikai kvalifikācijas turnīra uzvarētāji iegūst tiesības pārstāvēt savas valstis čempionātā. Pasākuma popularitāte ir pieaugusi pakāpeniski, bet stabili. Pašlaik tas piesaista simtiem tūkstošu tiešsaistes skatītāju no visas pasaules.

ESWC izveidoja franču uzņēmums Ligarena. Uzņēmums iepriekš bija pazīstams ar mazāku LAN pasākumu rīkošanu tikai Francijā. 2003. gadā uzņēmums nolēma izvērsties un rīkot pasākumu, kuram varētu pievienoties dalībnieki no visas pasaules. Tas iezīmēja ESWC dzimšanu.

Pēc tam uzņēmums pieauga un 5005. gadā pārcēlās uz Game–Services. Pēc tam 2009. gadā tas izveidoja citu uzņēmumu Games-Solution, kas vēlāk ieguva īpašumtiesības uz savu zīmolu. 2012. gadā aģentūra Oxent, kas specializējas elektroniskajā sportā, iegādājās ESWC.

Viss par ESWC

Pirmajā eSporta pasaules kausā, kas notika 2003. gadā, piedalījās 358 dažādi dalībnieki. Kopumā pasākumā piedalījās 37 valstis, lai iegūtu 150 000 eiro naudas balvu. Pasākumā bija tikai piecas spēles. Dalībnieku skaits līdz 2006. gadam bija sasniedzis 547, kas pārstāvēja 53 dažādas valstis. Arī naudas balva pieauga līdz 400 000 ASV dolāru. Arī spēļu skaits bija pieaudzis līdz septiņām.

Kopš tā laika ESWC notiek katru gadu, un dalībnieku skaits ar katru gadu nepārtraukti pieaug. Tomēr naudas balvas svārstījās abos virzienos, un dažos gados kopsumma bija zemāka nekā iepriekšējos gados. Dažus gadus tika mainīta arī pasākuma struktūra, iekļaujot tajā uzlabojumus, kas uzlabo spēlētāju un skatītāju pieredzi.

Spēļu funkcijas ESWC

2003. gadā ESWC pasākumā tika iekļautas tikai piecas spēles. Tie ietvēra Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 un Counter-Strike Female. 2004. gadā sarakstam tika pievienoti Painkiller un Pro Evolution Soccer. Katru nākamo gadu tika parādīti arī daži jaunu spēļu papildinājumi.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defence of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance un League of Legends ir daži no tiem. pārējās spēles, kas jebkad ir spēlētas ESWC.

Ikreiz, kad tiek piedāvātas jaunākas spēles versijas turnīrs tika izlaistas, tās aizstāja vecākās versijas. Piemēram, FIFA 10 tika aizstāts ar FIFA 11 2011. gadā un pēc tam FIFA 13 2012. gadā. Vislielākais spēļu skaits, kas jebkad tiek rādīts vienā notikumā, ir desmit, 2010. gadā.

Izņemot oficiālos titulus, turnīrs parasti ietver vairākas citas spēles. Parasti gandrīz visi populārie esporta veidi parasti tiek spēlēti, bet netiek rādīti kā galvenie notikumi. Spēles tiek klasificētas kā cīņas, pirmās personas šāvēji, vairāku spēlētāju tiešsaistes kaujas arēnas, sacīkstes, sports, reāllaika stratēģija, trešās personas šāvēji un kāršu spēles.

Medaļa Tally

Pašlaik visvairāk medaļu ir Francijai, kas ir 23 zelta medaļas, 14 sudraba medaļas un 25 bronzas medaļas. Otrajā vietā ar 30 medaļām ir ASV, kam seko Zviedrija un Dienvidkoreja. No visām valstīm, kas jebkad ir piedalījušās pasākumā, tikai 32 valstis ir izcīnījušas medaļas.

Atrodiet ideālos Rocket League bukmeikeri

Pašlaik Raķešu līgā nav daudz derību pakalpojumu sniedzēju, kas piedāvā derību tirgus. Tā atrašana var būt nedaudz sarežģīta. Vienkāršs veids, kā to iegūt, ir apmeklēt kazino ranžēšanas vietni un apskatīt pieejamo sarakstu. Nākamais solis ietver visu potenciālo derību vietņu salīdzināšanu, lai noteiktu piemērotāko.

Šajā procesā ir jāņem vērā vietnē pieejamo notikumu skaits, izredzes, pakalpojumu sniedzēja uzticamība un maksājumu apstrāde, kā arī daudzas citas lietas. Pareizās derību vietnes atrašana nodrošina, ka spēlētājs bauda vislabāko lietotāja pieredzi.

Spēlētājiem ir jāiemaksā nauda savos kontos pirms derības uz Rocket League. Tas ir, izņemot vietnes, kas piedāvā un atļauj izmantot bez depozīta bonusus, lai veiktu likmes uz RL. Izmantojot visu šo komplektu, spēlētāji var apsvērt visas pieejamās derību iespējas un veikt attiecīgās likmes.

Tie ietver derības par Rocket League komandas uzvaru, punktu skaitu un spēlētāju, kurš gūs vārtus. Daži esporta bukmeikeri spēles parasti straumē tiešraidē. Tas ļauj spēlētājiem sekot spēlei pēc derību izdarīšanas. Tas arī sniedz spēlētājiem ieskatu par komandām un spēlētājiem, kas var palīdzēt informēt viņu turpmākos lēmumus par derībām.

Labākās Raķešu līgas komandas, uz kurām likt likmes

Daudzas komandas ir pietiekami labas, lai ierindotos starp labākajām. Likmes uz šādām komandām parasti sniedz labākas izredzes uzvarētājiem, lai gan tām parasti ir mazākas izredzes. Komandu klasifikācija var būt nedaudz sarežģīta, jo ir jāņem vērā daudzi faktori. Tajos ietilpst:

  • Komandas kopējais sniegums.
  • Pašreizējā komandas forma.
  • Sacensības, kurās komandas ir piedalījušās, starp vairākām citām.

BDS komanda

Augstākā ranga komandu sauc Team BDS. Komanda ir Šveices esporta organizācija ar spēlētājiem M0nkey M00n, MaRc_Autors_8 un Papildu. Šobrīd šiem trim ir līgums, kas ilgs līdz 2022. gada beigām. Komandas treneris ir Kaels. Komanda ir aizvadījusi simtiem spēļu un fiksējusi vairāk nekā 75% uzvaru sērijās un vairāk nekā 64% uzvaru.

Komandas vitalitāte

Otrā ranga komanda ir Team Vitality, iepriekš Renault Vitality. Komanda atrodas Francijā, un ir zināms, ka tā piedalās vairākās dažādās eSport spēlēs. Tās aktīvie spēlētāji ir Fairy Peak, Kaydop un Alpha54. Komandas treneri sauc Mount. Komandas rekords ir vairāk nekā 67% uzvaru sērijās un 59% uzvaru spēlēs.

Dignitas

Trešo komandu sauc Dignitas, iepriekš saucās Komanda Dignitas. Šī komanda atrodas Amerikas Savienotajās Valstīs, un tajā piedalās Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa un Jessie. Viņiem rekords ir vairāk nekā 58% uzvaru sērijās un 54% uzvaru spēlēs.

Misfits Gaming

Ceturtā ranga komanda ir Misfits Gaming. Amerikas eSporta organizācija atrodas Maiami. Komandas spēlētāji ir Mittaen, Arju, Kash un ANDYTHEMANDY. Komandas sniegums ir 70% uzvaru sērijā un 59% uzvaru spēlēs. Procenti ir diezgan iespaidīgi, taču kopējais spēļu skaits, ko komanda ir aizvadījusi, ir daudz mazāks nekā pārējām labākajām komandām.

SMPR eSports

SMPR eSports tiek saukts arī par Semper Esports. Eiropas raķešu līgas komandas īpašnieks ir Anglijas eSporta organizācija Semper Fortis Esports. Spēlētāji ir Kassio, Archie, Chausette45 un RamS. Komandas sniegums ir 52% uzvaru sērijā un 51% uzvaru spēlēs.

Citas ievērojamas komandas ir Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming un Natus Vincere. Ir svarīgi atzīmēt, ka klasifikācija parasti ik pa laikam mainās spēles konkurences rakstura dēļ.

Plusi un mīnusi

Pros

  • Spēle ir izklaidējoša: Acīmredzamākais plus ir tas, ka spēle ir diezgan izklaidējoša. Automašīnu vadīšana, izmantojot fizikas likumus spēlē, dažkārt var izraisīt atkarību. Grafika un iespēja modificēt automašīnas estētiku arī padara to diezgan patīkamu.
  • Spēlēt spēli ir viegli: Spēlei ir salīdzinoši vienkārši noteikumi un mērķi. Arī spēles vadība ir diezgan vienkārša. Tādējādi ikvienam, tostarp iesācējiem, ir viegli spēlēt un baudīt spēli.
  • **Spēle ir bezmaksas:**Vēl viens labākais plus ir tas, ka spēle ir pilnīgi bez maksas. Spēlētājiem nav jāuztraucas par šķiršanos no savas naudas, lai piekļūtu spēlei vai tās funkcijām.
  • Spēlei ir detalizēts automašīnas redaktors: Automašīnas redaktors ir diezgan detalizēts, kas ļauj spēlētājiem pārveidot savas automašīnas līdz galējām detaļām. Modifikācijas neietekmē spēles veiktspēju.
  • Spēlei ir apmācības režīms: Spēlētāji var mācīties vai trenēties, lai uzlabotu savu spēli, pārslēdzoties uz treniņu režīmu. Apmācības ir diezgan detalizētas un efektīvas.

Mīnusi

  • Spēles ilgums ir fiksēts: Nav iespējas mainīt spēles ilgumu, kas noteikts piecās minūtēs.
  • AI komandas bieži zaudē pārāk viegli: AI komanda parasti ļauj gūt vārtus bez piepūles, dažkārt pat liekot komandas biedriem gūt vārtus sev
  • Serveri bieži var sabojāties: Spēlētāji parasti laiku pa laikam piedzīvo servera bojājumus.

Viss par Rocket League derību koeficientiem

Lielākā daļa derību pakalpojumu sniedzēju parasti piedāvā Rocket League derību koeficientus, pamatojoties uz paredzamo spēles iznākumu. Izredzes aprēķināšanai tiek izmantotas īpašas formulas, kas ir tieši saistītas ar varbūtību. Piemēram, komandai, kurai ir liela iespēja uzvarēt spēli, būs mazākas izredzes, kā rezultātā būs mazāki laimesti. Izredzes parasti tiek parādītas līdzīgi kā autentiskā futbola izredzes.

Arī derību izredzes parasti turpina mainīties, spēlei turpinoties vietnēm, kuras to atļauj tiešraides derības Raķešu līgā. Piemēram, komandas uzvaras izredzes var ievērojami samazināties, ja komanda gūst vārtus.

Likmes dažādās derību vietnēs var atšķirties, lai gan lielākajai daļai no tām parasti ir nenozīmīgas atšķirības. Tomēr ir zināms, ka dažas derību vietnes piedāvā ievērojami labākas izredzes nekā pārējās. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties labāko vietni, jo tas tieši ietekmē iespējamo laimesta summu.

Dažās vietnēs ir arī dažādas prasības attiecībā uz izredzēm, kad spēlētājiem ir jāveic likmes izmantojot bonusus. Spēlētājiem ir jāatbilst prasībām, lai viņi varētu pārvērst savus laimestus reālā naudā. Tāpēc, izmantojot bonusus, lai liktu likmes uz Rocket League, ir svarīgi sekot līdzi derību prasībām.

Kā vislabāk uzvarēt derības par Rocket League

Sākumā spēlētājiem ir jābūt ļoti izvēlīgiem ar savām likmēm. Tas jo īpaši attiecas uz spēlētājiem, kuri ir jauni Rocket League derību jomā. Spēlētājiem vajadzētu likt likmes tikai uz RL, kurām ir lielāka iespēja sasniegt vēlamo rezultātu, nevis uz tām, kas, visticamāk, iegūs lielākos laimestus.

Izpēte par komandu un tās spēlētājiem pirms derību veikšanas var arī palīdzēt spēlētājiem pieņemt labākus lēmumus par derībām. Komandas iepriekšējais sniegums, rangs un pašreizējā forma var ietekmēt gaidāmo spēles rezultātu.

Spēlētājiem arī jāizmanto tiesības derību taktika un stratēģijas. Šādi rīkojoties, spēlētāji var būt daudz izlēmīgākiem, pieņemot lēmumus par derībām. Tas ir tāpēc, ka viņi vienmēr zinās, kuru bukmeikeru un likmju veidu izvēlēties visām viņu veiktajām likmēm.

Būtiska ir arī pareiza bankrota pārvaldība. Spēlētājiem nekad nevajadzētu tērēt naudu, ko viņi nevar atļauties zaudēt nevienā no likmēm.

Spēlētājiem vienmēr ir jāizmanto visi viņiem pieejamie bonusi. Lielākā daļa esporta derību pakalpojumu sniedzēju parasti piedāvā a apsveikuma bonuss. Šāda bonusa izmantošana sniedz spēlētājiem iespējas mācīties vai praktizēt spēli un, iespējams, laimēt naudu, neriskējot ar neko.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
eSports
About

Jun-ho Kim, Dienvidkorejas dinamiskais Esports maestro, ir EsportRanker zināšanu bāka. Apvienojot analītisko veiklību ar iedzimtu mīlestību pret spēlēm, Jun-ho atklāj tiešsaistes sacensību sarežģīto gobelēnu, nodrošinot spēlētājiem informāciju un iedvesmu.

Send email
More posts by Jun-ho Kim